|

وقتی نفیسه روشن رو تاپ معلق دبی ژست جورجینا میگیره / سیاره تو چشماشو چه به رخ کشید

نفیسه روشن از بازیگرای زیبا روی ایرانی هستش که مدتی میشه دائما در حال سفر به خارج از ایرانه و اینبار با تصاویر عربی اش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای سلبریتی ها قطعا دنیایی بی انتهاست، چرا که هر روز با یکی از اونها و کارایی که انجام میدن سرگرم هستیم. اصلا اگه یه روز یکیشون خودنمایی های عجیب غریب نداشته باشه نمیشه. البته که خیلی هم نمیشه خرده گرفت و در واقع انگاری ماهیت همه سلبریتی ها تو همه جای دنیا اینجوریه و دلشون میخواد به هر نحوی شده دیده بشن، حتی اگه بازیگری باشن که دیگه بازیگر نیستن! مثلا یکی از اونها نفیسه روشن هستش که می بینیم این روزا حتی با وجود نبود در این عرصه شگفت انگیز و سینما و تلویزیون، اما حضوری پررنگ در اینستاگرام داره. اصلا این اینستاگرام چی بود که اومد و دنیا رو گرفت بغلش. الان می بینیم افرادی رو که اصلا ذره ای استعداد ندارن اما شدن مشهور و صاحب دل کلی از فالووراشون. نفیسه روشن که خب بازیگره و جای خود داره. نفیسه روشن رو میشه من جمله هنرمندانی دونست که از همون اول هم با نقاب دخترای مظلوم و اون نقش خوبه داستان اومده جلو و حتی تا آخرین لحظه کارش هم همچنان همینطور بود.

Untitled

نفیسه روشن یه جفت چشم رنگی و ذوشن داره که با همین جفت چشم اومد و شد سلبریتی مورد علاقه بسیاری از مخاطبین. به الان نگاه نکنید که دیگه صداوسیما مخاطب میخکوب خودش رو نداره، یه زمانی حسابی دلبری میکرد و با پخش فیلم و سریال های خوب خونواده ها رو پای خودش میشوند. نفیسه روشن هم درسته که بیشتر تو نقشای مثبت و جدی دیدیه میشد، اما اعتراف می کنیم که یه مدت زیاد بازی میکرد و حسابی اومده بود رو بورس! 

Untitled

چیشد که نفیسه روشن فکر کرد  باید دکمه زوم سلفی رو سوراخ کنه؟

اما گفتیم که امان از اینستاگرام. اومده و شده جایگزین خیلی چیزا. شده رقیب و هووی خیلی از سرگرمی ها و رسانه ها، چرا که همه چیز رو در خودش جای داده. مثلا قبلنا آدما عکس میگرفتن و قاب میکردن و یا اینکه تو البومشون میزاشن. اما الان پست و استوری میکنن و تمام.

یا اینکه مردم اخبار رو از تلویزیون دنبال میکردن اما الان کافیه تا یکی لب تر کنه اونوقته که همه حرفاش با چهارتام روش میاد تو اینستاگرام و زود تند سریع کل ایران با خبر میشن. شاید هم بهتر باشه به این موضوع اشاره کنیم که خیلیا اومدن و شد مشهور و بلاگر. البته یکسری هم مثل خانوم نفیسه روشن که مشهور بودن شدن بلاگر و مشهوتر. مثلا همین نفیس بانوی خودمون تصاویر بسیار زیادی از خودش تو این فضا منتشر میکنه که خب به رو بورس مودنش هم خیلی کمکه. اما اینکه چرا یه مدلایی عکس میگیره نمیدونیم. مثلا در ادامه می بینیم تصویری نیمه و به شدت زوم از این بازیگر دهه شصتیمون که هم جالبه و هم عجیب.

Untitled

نفیسه روشن بچه دار نمیشه که خودش رو بزرگ کنه!

نفیسه روشن گفتیم که یه دختر دهه شصتیه که البته یکبار ازدواج و طلاق داشته و بار دوم هم یه عکس و ویدیو هایی منتشر کرد که نشون میداد تا پای یه چیزایی مثل نامزدی یا ازدواج رفته اما خب به نتیجه ای نرسیده. نفیسه روشن چهره ای داره شکسته میشه اما خب یه شکسته زیبا روی که هنوز هم چهره ای طبیعی و زیبا داره و جذابیت خودش رو حفظ کرده. نفیسه روشن در اینستاگرام از انواع و اقسام تصاویر و استایل ها و ژست های خود رونمایی میکنه که خب نشون میده خانوم بازیگر تکراری و خسته کننده تولید محتوا ندارن و واقعا از این لحاظ کمی متفاوت هستند تا فالوورشون هم خسته نشه. مثلا می بینیم این بانوی بازیگر رو در حالی که دارن به مجسمه جان لبخند میزنن استایلی زیبا دارن و مورد توجه مخاطبین قرار گرفتن. نفیسه روشن بچه نداره اما روحیه کودکانه و شادش رو همچنان حفظ کرده. آخه می بینید که ساک مینی ماوسش حسابی به چشم میاد! 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی