|

نفیسه روشن واسه دیده شدن چسبید به بلاگری که از شدت ژل زیاد مثه بادکنک شده / لنز خزشو

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن رو میشه یکی از اون بازیگرایی بشمار آوورد که خانوم هر از گاهی که حوصلش سر میره یه حاشیه برای خودش درست میکنه مثل حاشیه ی اخیرش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن رو میشه از اون دسته از بازیگرایی بشمار آوورد که خانوم رو بیشتر از این که به استعداد و نقش آفرینیش بشناسن بیشتر به زیبای و یه جفت چشم رنگی که همیشه نقش دخترای مظلوم توی سریال های تلویزیونی نصیبش میشه میشناسن چرا که نفیسه روشن توی کارنامه ی هنریه خودش نقش های چالش برانگیزی نداشته و انگار که روند کاریش مثل یه خط صاف میمونه و خبری از موج نیست و خانوم هم خودش ترجیح داده که همینطوری باشه و ادامه بده و از منطقه ی امن خودش خارج نشه تا با نقش های چالشی و سخت خودش رو محک بزنه که خب ایرادی هم نیست همه که نباید سوپراستار بشن بالاخره باید نقش های فرعی رو هم پر کنن. 

ولی نفیسه روشن توی اینستا برای خودش بیشتر از خیلی از بازیگرا فالوور داره و شناس تره که خب این موضوع به دلیل این هست که ایشون هر چقدر قلق سینما رو نتونست یاد بگیره تا تو سینما بازی کنه ولی قلق اینستا و خوب بلده و تونسته این فالوورها رو جمع کنه که خب احتمالا هم بدونید که قلق اینستا حداقل توی کشور ما چیه؟ حواشی، بله درسته حاشیه همیشه در اینستا جواب بوده و هر کسی که میخواد در این فضا دیده بشه باید و صد باید که به حواشی متوسل بشه و شاید براتون جالب باشه که این حواشی ها مهم نیست که بد باشن و یا خوب در نهایت افزایش پیج شما رو به دنبال دارن که نفیسه روشن هم این رو خوب میدونه که حالا بیشتر درباره اش براتون میگیم، پس با ما باشید.

نفیسه روشن

نفیسه روشن و نیلوفر بهبودی چه هندونه ای زیر بغل هم میذارن! خانما چه خبره؟

اگر دقت کرده باشید این روزا خیلی از بازیگرا یه جورایی بلاگر شدن و دارن از فضای اینستاگرام کسب درآمد میکنن مثلا بهنوش بختیاری این روزا دیگه کاملا از بازیگری کنار گدذاشته شده و تموم تمرکزش رو روی پیجش قرار داده و سعی داره که از طریق پیجش امرار معاش کنه و پول دربیاره که خب موفق هم هست چرا که فالوورا و بازدید پیجش بالاست که خانوم هم مادام الفعالیت هست در این فضا از استوری و پست های دائمی و منظم بگیر تا کلیپ ساختن با واینرهای اینستاگرامی برای در و بدل کردن فالوور بین هم که خب مورد آخر دیگه واقعا نوبر بوده چرا که خیلی ها حرکت آخر خانوم رو نپسندیدن چون به نظرشون ایشون پرستیژ خودش رو حفظ نکرده بود ولی خب یه عده هم در این بین طرفداری کردن و گفتن که این بازیگر بسیار فرد خاکی هست که این کار رو انجام داده! نظر شما چیه؟

حالا از این ها که بگذریم این داستان نزدیک شدن بلاگرا و بازیگرا بهم داره روز به روز بیشتر و بیشتر میشه مثلا نفیسه روشن هم به تازگی با یکی از بلاگرهای اینستاگرامی که احتمالا بشناسینش یعنی نیلوفر بهبودی که این خانوم هم پیج میلیونی داره عکس گذاشته و بعد هم نیلوفر خانوم عکس دوتاییشون رو منتشر کرده و یه جوری از هم تعریف کردن و هندونه زیر بغل هم گذاشتن که اصلا بیا و ببین! بیشترین چیزی هم که در این بین میزد توی ذوق لنزهای نیلوفر بهبودی بود که در کنار چشم های رنگیه خدادادی نفیسه روشن یه جورایی داشت دهن کجی میکرد!

نفیسه روشن

نفیسه روشن پیش شرق و غرب وایساد همه از این قاب تسمه تایم پاره کردن!

اگر دقت کرده باشید یه عده از افراد هستن که در سینما به یه سری از نقش ها شناخته میشن مثلا یکی مثل علی صادقی و یا رضا عطاران رو به کمدی میشناسن و در هر فیلکم و سریالی که اسمی از این دو نفر و امثالهم برده بشه مردم بدون لحظه ای درنگ اینطوری به نظرشون میاد که بله یه فیلم یا سریال کمدی در راهه یا مثلا در زخم کاری رعنا ازادی ور رو با یه نقش عجیب داشتیم و بعد از اون احتمالا اگر در یه فیلم و سریال دیگه نقش آفرینیه ایشون رو داشته باشیم همه منتظر این باشن که ایشون باز هم یه نقش خشن و منفی داشته باشه.

نفیسه روشن

ولی موضوع موقعی جالب میشه که خیلی ها یه جورایی نقش های این افراد رو به زندگیه واقعیشون تعمیم میدن یعنی فکر میکنن که چون علی صادقی کمدی بازی میکنه و کارش رو هم خوب بلده پس تو واقعیت هم یه فرد کمیک و بامزه هست در حالی که وقتی از ایشون مصاحبه هایی پخش شده بود خیلی ها باورشون نمیشد که این آقایی که در کمال جدیت داشت صحبت میکرد همون فرد طناز توی فیلم ها باشه!

حالا چرا این ها رو گفتیم چون نفیسه روشن به تازگی یه عکسی منتشر کرده که توی اون خانوم رو در کنار دو تا بازیگر میبینیم که یه جورایی میشه ازشون به عنوان شرق و غرب یاد کرد یعنی "سید جواد هاشمی" و "محسن افشانی" که خب همه آقای هاشمی رو به مثبت بودن و نقش های مثبت داشتن میشناسن و محسن افشانی رو به حاشیه ساز بودن میشناسن و براشون جمع شدن این قاب در کنار هم خیلی عجیب و پر از سوال بود در حالی که ما نمیدونیم این بازیگرا در زندگیه واقعیه خودشون هم همونطوری هستن که توی فیلماشون و توی پیجاشون به ما نشون میدن  یا خیر.....

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی