|

سلیقه فضایی نیوشا ضیغمی وقتی تو گوشواره هاش میتونی خودتو ببینی / اسم سلطان قلبشو گفت

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی همیشه مدل میکاپ و لباس میشد ولی حالا و به تازگی که مدل شده همه رو متعجب کرده با شکل و شمایلی که برای خودش ساخته!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی رو میشه از اون دسته از بازیگرا بشمار آوورد که خانوم به علت زیبایی که داشته در این عرصه موندگار شده که البته موندگاری که میگیم منظورمون شهرت ایشونه وگرنه خودشون که دیگه اونطور که باید و شاید فیلمی بازی نمیکنه و این روزا در حال خوردن نون شهرتش هست چون میدونید که نیوشا ضیغمی در فضای مجازی بسیار فعال هست و خب در بین این فعال بودن یه تبلیغات ریزی هم میذاره ولی شاید دیدن این تبلیغات برای من و شما ریز باشه ولی حتما پول درشتی رو نصیب خانوم بازیگر میکنه چون پیج ایشون هم از یه طرف میلیونیه که خودش باعث میشه تعرفه ی تبلیغات بره بالا و هم از طرف دیگه به واسطه ی بازیگر بودن و شهرت ایشون باز هم تعرفه بیشتر میشه.

ولی خب این مدل در صدر شهرت موندن فایده نداره چون بازیگر باید بازی کنه کاری که نیوشا ضیغمی نمیکنه و انگار بعد از ازدواج پر پولش با تاجر نقره حس کرد که پول بازیگری اونقدرا هم زیاد نیست و خب بعدش هم که مادر شد و فاصله اش رو با بازیگری هی بیشتر و بیشتر کرد ولی این روزا یه مادر مجرد هست و خب دخترش هم دیگه از آب و گل در اومده و نیوشا خانوم میتونه بازی کنه ولی خب یا خودش نمیخواد و یا پیشنهاد کار آنچنانی نداره چون بیشتر فیلم هایی که نیوشا ضیغمی در اون ها نقش آفرینی کرده گیشه ای بوده و برای این بوده که مخاطب فقط پول سینما بده و خب این روزا هم خیلی کم پیش میاد که کسی بره سراغ فیلم های اینطوری و بیشتر فیلم ها مفهومی تر شدن. حالا از اینا بگذریم و بریم برسیم به این روزای خانوم بازیگر.

نیوشا ضیغمی

گوشای نیوشا ضیغمی میتونن برن برای خودشون شناسنامه ی جدا بگیرن!

دقت کردید که از هر ده نفر یازده نفرشون این روزا مدل هستن اون هم توی اینستاگرام و با فیس های از نو کوبیده و ساخته، قدهای کوتاه که با زور پاشنه بلند یه کاریش میکنن و البته ادعای فراوون که آره ما نچرالیم، ما خوشگلیم، ما سرحالیم و... که خب اگر بیشتر این دوستان یه دستمال مرطوب بردارن و آرایشو پاک کنن و یه سوزن هم بزنن ژل ها رو تخلیه کنن احتمالا با دیدن قیافه ی خودشون تو آینه نتونن چشم رو هم بذارن از ترس!

خب این یه واقعیته که البته در مورد همه هم صدق نمیکنه ولی اون دسته ای که زیبایی رو با دستای دکترا و آرایشگرا برای خودشون خریدن و ادعای زیادی هم دارن واقعا رو مخ هستن و بدیش هم اینه که زیر بار کارهای زیبایی که کردن نمیرن و معلوم نیست که مخاطب رو چی فرض کردن یعنی طرف لبش رو ژل زده میگه نه من این کارو نکردم خب لعنتی خیلی ضایع هست که این کارو کردی چرا مقاومت میکنی!

نیوشا ضیغمی

بگذریم نویسنده یه ذره اعصاب نداره! حالا چرا راجبه مدلینگ صحبت کردیم چون نیوشا ضیغمی هم در این عرصه از خیلی وقت پیش ها فعالیت میکرده و میکنه مثلا مدلینگ لباس و میکاپ شده تا الان حالا چی شده؟ ایشون به تازگی رفته و مدل میکاپ شده و شما بدترین قیافه ای که از نیوشا ضیغمی میشد دید رو با این میکاپ میتونید ببینید و در اصل آرایشگر برای خودش تبلیغ نکرده بلکه ضد تبلیغ کرده با این فیسی که برای خانوم بازیگر ساخته این همه مصنوعی، عجیب و حتی یه ذره ترسناک! حالا از اینا به کنار اون گوشواره ها چیه قده لوستر نکنه نیوشا خانوم میخواد گوشاشو بفرسته مسابقه ی مردان آهنین! دو فردای دیگه اصلا گوشاش میتونن ادعای فردیت داشته باشن برن شناسنامه بگیرین نکنید گوشای من یکی که درد گرفت با دیدنش شما رو نمیدونم!

نیوشا ضیغمی

وقتی زلزله ی 8 ریشتری زندگی نیوشا ضیغمی جای آدما رو براش تغییر میده

خیلی از افراد معتقد هستن که بیشتر بازیگرا زندگیشون به طلاقی منتهی میشه و اونقدرا دووم نداره که خب این تبدیل شده به یه ذهنیت طوری که در برخی از اوقات یه عده همون اول که خبر ازدواج یه بازیگری منتشر میشه حدس میزنن که چند وقت بعد قراره طلاق بگیره! حالا نیوشا ضیغمی هم درسته با بازیگر و همکار ازدواج نکرد ولی خب زندگیش به طلاق ختم شد و حتی از این موضوع به عنوان یه زلزله ی هشت ریشتری هم در زندگیش یاد کرد حالا به تازگی خانوم بازیگر یه استوری گذاشته و از فالووراش خواسته که بگن عزیزترین فرد زندگیشون کی هست و خودش هم گفته که دخترش عزیزترینش هست در حالی که قبلا در یه مصاحبه عنوان کرده بود که عزیزترین فرد زندگیش همسرشه و خب چه زود همه چی دیر میشه!

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی