|

سن بلوغ الناز حبیبی نوزده ساله / بعد روزگار قریب با عمل بینی چه جادویی تو چهره کرد

الناز حبیبی بازیگر دهه شصتی می باشد که از دهه هشتاد فعالیتش رو شروع کرد و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها دیگه خبری از سریال های مناسبتی جذاب عیدانه و ماه رمضان و دیگر مناسبت ها نیست، بلکه هر چه هست برمیگرده به شبکه نمایش خانگی و سینما. البته این رو هم بگیم که باز خوبه آی فیلم رو تو تلویزیون داریم و یه مرور بر خاطرات و فیلم و سریال های قدیمی داره! چرا که به این شکل مخاطبی که سریال ایکس و ایگرگ رو دوست داشته میتونه برای بار دوم و در برخی اوقات سوم و چهارم هم ببینه. اما یکسری از سریال ها هم هستند به مانند "روزگار قریب" که کمتر در این شبکه پخش میشن در حالی که طرفداران بسیا زیادی دارند. در روزگار قریب بازیگران مشهور بسیاری ایفای نقش داشتند، برخی هم به مانند خانوم الناز حبیبی برای اولین بار دیده و شناخته شدند.

الناز حبیبی

البته که در رابطه با الناز حبیبی بهتره بگیم خانوم بازیگر بعد از عمل بینی و با سریال "تا ثریا" و بعد تر هم "دردسر های عظیم" بولد و مشهور گشتند. الناز بانو که از بانوان دهه شصتی می باشد تنها 19 سال سن داشت که سریال روزگار قریب رو بازی کرد و حالا در سن 36 سالگی به سر میبره. الناز حبیبی از دست هنرمندانی می باشد که قبل و بعدی جانانه داره، چرا که به شدت تغییر کرد و دیگر شبیه به دوره نوجَوونیش نیست. خانم بازیگر از ابتدا هم با استعداد در بازیگری بودن و هستن، به همین علت طرفداران بسیار زیادی هم دارند. در ادامه ببینم یه پس و پیش جالب از وی با فاصله 17 ساله. 

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی