|

عکس جدید الناز حبیبی کولاک کرد | محال است خانم بازیگر را در این عکس بشناسید

الناز حبیبی با برادرش که علاقه ویژه به او دارد برای اکران فیلم تمساح خونی در جشنواره فجر حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

الناز حبیبی بازیگر مشهور ایرانی است. الناز حبیبی با سریال «عظیم درتلری» به شهرت رسید. خانواده الناز حبیبی هانیم با داشتن یک ازدواج ناموفق، به جز برادرش در خارج از کشور زندگی می کنند و در زیر استایلی که الناز حبیبی هانیم با برادرش در جشنواره فیلم فرج نشان داد را مشاهده می کنید

به گزارش از «شایانیوز» به نقل از شمانیوز، عکسی از  الناز حبیبی منتشر شده است. این عکس الناز حبیبی مربوط به سریال حیثیت گم شده  است. الناز حبیبی بازیگر ایرانی است. الناز حبیبی در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. الناز حبیبی باسریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید در ادامه عکس جدید الناز حبیبی را مشاهده میکنید. 

2020

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی (زادهٔ ۲۱ مرداد ۱۳۶۷) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. وی دانش‌آموخته رشتهٔ تدوین است.الناز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آغاز کرد. وی در کودکی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری می کرد.

خانم حبیبی فعالیت حرفه ای خود را در ۱۸ سالگی و از سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی آغاز کرد و با بازی در سریال روزگار غریب در سال ۱۳۸۶ و سریال فاصله ها در سال ۱۳۸۹ و سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم در سال ۱۳۹۰ شهرت یافت.

20

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی