|

"الناز حبیبی" چشم بَستشم خاطرخواه داره؛ مدیری سوال ناجور میکنه ایشونم جواب میده!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر خوشگل ایرانی می باشد که خیلی هم علاقه مند به ژست های جالب است اینبار با چشمای بسته برای کاربرا پست گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

الناز حبیبی بازیگر جوان و بانمک ایرانی می باشد که بعد از طلاقش از آقای شوهر بسیار خوشگذران تر و خوشحال تر به نظر میرسد. وی دارای جثه ای ریز است به همین دلیل به کوچولوی سینما معروفه!

به گزارش«شایانیوز» الناز حبیبی را قبلا در تلویزیون می دیدیم اما مدتی میشود که فعالیت خانم بازیگر بیشتر در تئاتر و سینما شده. وی در چند وقت اهیر نیز در اکران های مختلفی حضور داشته و ظاهرا هم علاقه مند به رنگ مشکی شده. 

از این ها که بگذریم الناز حبیبی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و پست و استوری های متعددی هم انتشار میده. وی به تازگی با عکسی جالب از خود به اشتراک گذاشت که کلاهش را تا روی چشماش کشیده پایین و با کلی نظر خوب از کاربران همراه شد. وی در کپشن نوشت:

نمیخوام چشمام دنیارو ببینه

elnazhabibi67_1642164984

اما حرف های جنجالی الناز حبیبی با مهران مدیری

اما مدتی پیش الناز حبیبی از مهمانان برنامه دورهمی مهران مدیری بود. مهران مدیری از الناز حبیبی سوالی پرسید مبنی بر این که آیا او اهل غیبت است؟ و الناز حبیبی نیز جوابی جالب داد.

الناز حبیبی از هنرمندان کم حاشیه این عرصه می باشد. وی علاوه بر استعداد بازیگری هم در قالب طنز و هم در قالب جدی، علاقه زیادی هم به ورزش و نواختن ویولن نیز دارد. 

البته که انتشار ویدیو این مدلی دور تند با لباس کم حجاب و جذب بین خانومای بازیگر زیاد شده و هر کدوم به نحوی میخوان عرض اندام کنن. البته که برای ورزش باید لباس جذب باشه اما برای یک سلبریتی به اشتراک گذاشتن با این پوشش منتقدان خود را هم دارد. 

نظر جنجالی الناز حبیبی درباره رابطه جنسی بدون ازدواج

الناز حبیبی مدتی پیش در مصاحبه ای با زهراداود نژاد دختر علیرضا داودنژاد در پاسخ به سوالی که از او در مورد شوهر کردن پرسیده شد، گفت که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.

خانم الناز حبیبی عزیز گویا سکس تراپیست هستند و در مسائل جنسی کارشناسی می کنند، جایی گفته بود که تمام خانواده اش در کشور سوئد زندگی می کنند، شاید در کشور سوئد چنین مسائلی آزاد است و با فرهنگ مردمانش ممکن است همسو باشد اما اینجا ایران است، کشوری با اصل و نسب ، رگ و ریشه دار که با دین اسلام عجین شده است.

تبلیغ زیر پوستی الناز خانوم حبیبی در اینستاگرام

خانم الناز حبیبی لطفا بیدار شوید اینجا سوئد نیست...! خانم هنرمند در این کشور خون ها داده اند که حرمتی شکسته نشود، که هتک حرمتی به ناموس ایرانی نشود، سرها داده اند تا روسری از سر زن ایرانی نیافتد.

اما از این ها که بگذریم این روز ها در اینستاگرام خانم های بازیگر کسب درآمد آنچنانی را از طریق تبلیغات خوب یاد گرفته اند. الناز خانم هم از قافله عقب نمانده و خیلی زیرپوستی و شیک تبلیغاتش را انجام می دهد. در ادامه تصویر این بازیگر جوان را مشاهده می کنید که در کپشنش پیج عینک را تگ کرده است!

elnazhabibi67_1633960200

elnazhabibi67_1616010177

elnazhabibi.2_1626196853

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پ ن 🌷 ارسالی در

    الناز حبیبی بازیگر خوبیه من دوسش دارم موفق باشید عزیزم 🌹😘💋

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی