|

زوج خوشبخت هالیوودی و فرزند کوچک شان

(عکس) کیتی پری خوشبخت در کنار همسر و فرزندش

کیتی پری و اورلاندو بلوم در آغاز سال جدید چه حس و حالی دارند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اورلاندو بلوم و کیتی پری، زوجی که اخیراً و پس از بدنیا آمدن دخترشان، دیزی، در ماه اوت، در حال تجربه نعمت پدر و مادر هستند، سال نو را با به سر کردن کلاه گیس ستاره های راک که برای یک سرگرمی جالب اینستاگرام که به تازگی مرسوم شده است، آغاز کردند.

37570216-9108425-image-a-18_1609748511050

 

اورلاندو، ستاره 43 ساله دزدان دریایی کارائیب، یک کلاه گیس پریشان و بلوند دهه 80 ای را به همراه یک پیراهن مشکی با طرح چاپی رنگی به تن کرد. کیتی، خواننده 36 ساله در حالی که علامت آرامش را با انگشتانش به دوربین نشان می داد، یک کلاه گیس با موهای موج دار نقره ای را روی سرش گذاشته بود. این زن و شوهر، که در روز ولنتاین در سال 2019 نامزد کرده بودند، در هنگام گرفتن این ژست های بازیگوشانه، بسیار خونسرد بنظر می آمدند. اورلاندو در کنار عکس نوشت: 'سلام 2021'.

 

36099330-8986645-image-a-3_1606320158951

 

گفته می شود که این زوج مشهور در ارتباط با روش های فرزندپروری شان، بسیار تفاهم و همکاری متقابل دارند. دیزی در حال حاضر اولویت اصلی آنها است. اورلاندو، فلین 9 ساله را از همسر سابقش، میراندا کر دارد. او و کیتی از زمان ورود فرزندشان، والدین سختکوش و صبوری شده اند. آنها هر دو بسیار خوش برخورد هستند. اورلاندو باور دارد که کیتی یک مادر شگفت انگیز است.

 

IMG_4393-1

 

کیتی اخیراً به فیلمبرداری American Idol بازگشت. این خواننده موفق اعتراف کرد که در ابتدا دور بودن از دخترش "سخت" بوده است.او نیز همچنین مهارت اورلاندو را در والد بودن، ستود.  وی در مورد بازگشت به کار خود گفت: "فوق العاده است. من از این فرصت و این شغل بسیار سپاسگزارم و می توانم به دیگران الهام دهم تا به دنبال رویاهای خود بروند. منظورم این است که زندگی من هم اکنون کامل و جامع به نظر می رسد، اما این چند روز اول دوری از دخترم و اینکه نتوانم در کنارش باشم، کمی سخت است. "اما بیشتر زحمتش را بابایی می کشد! در همین حال ، اورلاندو عنوان کرد: "[دیزی] صدای من را می شنود و به نوعی آرامش می کند. او این را دوست دارد و خیلی خوب به آن پاسخ می دهد. گویی که من در این کار حرفه ای هستم. من قطعاً پدر نمونه ای هستم! "

 

image

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    آفرین به ارلاندو چه خوب بچه داری میکنه حتما پدر خوبیه فقط بچه مامان عجوزشو نبینه که سکته میکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی