|

آخرین ویدئویی که آزاده نامداری در اینستاگرام منتشر کرد

یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد. در بررسی‌های بیشتر معلوم شد که او خودکشی کرده است

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری ها  پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. ‌به گزارش مهر خانمی که گویا مادر ‎آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس تهران در گفتگو با صبا با تایید این خبر اعلام کرد: خانواده ایشان ۲ روز بود که از او بی‌خبر بودند تا اینکه امروز هفم فروردین ماه ساعت ۱۸ و ۳۸ دقیقه مادرش به منزل او در یکی از برج‌های سعادت آباد می‌رود و تن بی جانش را می‌بیند، با اورژانس تماس می‌گیرد. وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر جسد در اختیار مراجع قضایی است تا علت مرگ مشخص شود.

خبرگزاری مهر به نقل از  یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد. خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد. در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد. آخرین ویدئویی که آزاده نامداری در اینستاگرامش منتشر کرده مربوط به یک هفته پیش است.

 

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا حیف بود خانم نامداری خدارحمتش کنه روحش شاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی