|

مانتوی عجیب و چهل تیکه بهنوش بختیاری!

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری از مانتو جدیدش که بیشتر شبیه به پتوی چهل تیکه است رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلوزیون است که این روزها بیشتر در فضای مجازی و اینستاگرامش فعال است تا فضای هنر و سینما. بهنوش بختیاری که نمی تواند به دور از حاشیه بماند عکسی با مانتوی جدیدش منتشر کرده که بیشتر شبیه به پتوهای چهل تیکه است تا مانتو رنگی.

خانم بختیاری معمولا در جشنواره ها هم تیپ و استایل های رنگی و متفاوتی دارند. در ادامه عکس منتشر شده از خانم سلبریتی را مشاهده می کنید.

behnoosh_bakhtiari_2615406097277104097_395388544

بیوگرافی بهنوش بختیاری:

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری در کنار پدر و مادرش
بهنوش بختیاری در کنار پدر و مادرش

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

behnoosh_bakhtiari_1602440534

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی