|

افزایش سختی شبکه بیت کوین!

بیت کوین کناره گیری کرد؟

bitcoin arzdigital

باتوجه به سقوط بیت کوین و رسیدن به سطح قبلی خود چه چیزی در انتظارش است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بر اساس داده‌های BTC.com، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین روز دوشنبه شاهد تعدیل سختی استخراج بیت‌کوین بودند که با افزایش ۷٬۸۵ درصدی، به سطح ثبت‌شده در ماه می بازگشته است.داده‌ها نشان می‌دهند که سطح دشواری استخراج در حال حاضر در ارتفاع بلوک ۷۰۷۶۱۶ به ۲۱٬۶۶ تریلیون رسیده است که نشان‌دهنده بالاترین سطح سختی از زمان تعدیل قبلی در ۱۳می است.همچنین می‌دانید که آخرین تعدیل زمانی که چین محدودیت‌های خود را در بخش ماینینگ کریپتو تشدید کرد، انجام شد.

چین از اوایل سال جاری صنعت ماینینگ رمز‌ارزها را تحت فشار قرار داده است.شایان ذکر است، در ۲۴ سپتامبر کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین و برنامه ریز ارشد اقتصادی این کشور به طور مشترک با ۱۰ مقام دیگر اطلاعیه ای را برای اجرای سرکوب فزاینده استخراج رمز‌ارزها صادر کردند.

در اطلاعیه مشترک، مقامات به وضوح اعلام کردند که قصد دارند استخراج ارزهای دیجیتال را به عنوان یک صنعت منسوخ طبقه بندی کنند تا سرمایه گذاری در این بخش را ممنوع کنند.بسیاری از ماینرها از چین به مکان‌های دیگری نقل مکان کرده‌ که به نظر می‌رسد سازگارتر با مقررات هستند و انرژی ارزان‌تری نیز ارائه می‌دهند. برخی از مقاصد برتر برای معدنچیان آواره چینی؛ آمریکای شمالی، قزاقستان و شمال اروپا است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی