|

استانداردپولی بیت کوین!

خبری جالب از منافع بیت کوین!

bitcoin

آیا پولی سالم مانند بیت‌کوین، در مقایسه با استانداردهای مبتنی بر فیات، مزایای زیادی برای جامعه دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-دولت فدرال آمریکا گفت:یک استاندارد پولی سالم مانند بیت‌کوین، در مقایسه با استانداردهای مبتنی بر فیات، مزایای زیادی برای جامعه دارد. درواقع پول سالم، انضباط مالی را بر دولت‌ها تحمیل می‌کند. داشتن یک سیستم پولی با پایه مالی سالم به این معنی است که با استفاده از دستگاه چاپ نمی‌توان عرضه پول را به میل خود افزایش داد.

بر اساس نمودارها می‌توانید روشی را که دولت‌ها باید تحت یک سیستم پولی سالم عمل کنند، با نحوه عملکرد امروزشان روی یک سیستم نامطلوب (ارز فیات) مقایسه کنید. از طرفی پول سالم اقتصادها را به سمت شکوفایی سوق می‌دهد. هنگامی‌که واحد حساب ثابت است و به میل دولت‌ها دستکاری نمی‌شود، فعالان اقتصادی از افزایش سهولت تجارت، افزایش سطح پس‌انداز و به‌طورکلی سطح بالاتری از رفاه برخوردار می‌شوند.

از سال ۱۸۷۹ تا ۱۹۳۳ ایالات‌متحده در استاندارد طلا قرار داشت و تمام ارزهای در گردش یک‌به‌یک با طلایی که توسط فدرال رزرو نگهداری و حمایت می‌شد. سپس، در سال ۱۹۳۳ رئیس‌جمهور روزولت دستور داد تمام طلا به قیمت تعیین‌شده ۲۰.۶۷ دلار در هر اونس به فدرال رزرو تبدیل شود و درواقع طلای موجود در ترازنامه فدرال رزرو را تا ۶۹ درصد افزایش داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی