|

زمان خرید؟

با این چتر نجات دوج کوین را نجات دهید!

DOGCOIN

به نظر می‌رسد Dogecoin در حال آماده شدن برای یک حرکت عجیب است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-به نظر می‌رسد Dogecoin در حال آماده شدن برای یک صعود 30 درصدی است، البته اگر گاوها موفق شوند از ناحیه کلیدی مقاومت عبور کنند.همچنین یک شاخص فنی نشان می دهد که تعداد خریداران در بازار بیشتر از فروشندگان است که نشانه ای از امید برای آینده ای روشن است!

قیمت Dogecoin در مرحله بعدی به 0.224 دلار می رسد، الگویی مثلثی متقارن در نمودار در فریم 12 ساعته با حرکت اندازه‌گیری شده حدود 30 درصدی تشکیل داده است. شاخص تسلیحات (TRIN) به پایین‌تر از 1 در 0.69 نشان می‌دهد که نشان می‌دهد تعداد خریداران در بازار بیشتر از فروشندگان است که نشان‌دهنده پیش‌بینی صعودی برای DOGE است. این حال، برای اینکه هدف الگوی نمودار غالب یعنی صعود 30 درصدی رخ دهد، قیمت دوج کوین Dogecoin باید به بالاتر از مرز بالای الگوی فنی حاکم در 0.172 دلار دست یابد.

dogcoin

قیمت Dogecoin در میانگین متحرک 50 درفریم دوازده ساعته (SMA) در 0.175 دلار، مصادف با سطح اصلاحی 50% و سپس در SMA 21 دوازده ساعته در 0.177 دلار، با مقاومت بیشتری روبرو خواهد شد.موانع بیشتر در سطح 61.8% بازیابی فیبوناچی در 0.186 دلار و سپس در 100 SMA دوازده ساعته در 0.191 دلار ظاهر خواهند شد. ولی قبل از اینکه گاوهای DOGE موفق شوند به هدف خود دست یابند مانع دیگری در سطح اصلاحی فیبوناچی 78.6% در 0.201 دلار ظاهر خواهدشد.

سطح 0.167 دلار،باید به عنوان یک تکیه گاه قابل اعتماد برای DOGE عمل کند، اما اگر فشار فروش بیشتر شود، توکن دوج به سمت سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% در 0.165 دلار سقوط خواهد کرد همه چیز بستگی به فشار فروش دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی