|

سقوط یا صعود؟؟

اتفاقی عجیب از دوج کوین در مریخ!

DOGCOIN

آیا Dogecoin می تواند در هفته های آینده 40 درصد دیگر کاهش یابد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-آیا Dogecoin می تواند در هفته های آینده 40 درصد دیگر کاهش یابد؟برای Dogecoin، افزایش در اواخر آوریل از 0.08 دلار به 0.36 دلار چنین مناطقی را تشکیل نداد، اما با گذشت زمان، منطقه 0.16 دلار (جعبه فیروزه ای) بارها در جستجوی تقاضا مورد آزمایش قرار گرفت.

در روزهای اخیر، قیمت به زیر این منطقه سقوط کرد و به نظر می‌رسید که مومنتوم نیز با خرس‌ها باشد.تجزیه و تحلیل بازه‌های زمانی پایین‌تر نشان داد که 0.1245 دلار، 0.115 دلار و 0.0945 دلار می‌توانند سطوحی باشند که DOGE می‌تواند جهش را تجربه کند. با این حال، زیر 0.163 دلار، پشتیبانی بازه زمانی بالاتر در مرحله بعدی فقط در 0.08 دلار یافت شد که نشان دهنده کاهش 44 درصدی در زمان انتشاراین خبر بود.

دوج کوین

سطوح پشتیبانی در بازه‌های زمانی پایین‌تر شناسایی شد، اما هنوز مشخص نیست که آیا Dogecoin در هر یک از این سطوح پایین‌تر خواهد بود یا 0.08 دلار را آزمایش می‌کند. اندیکاتورها و ساختار بازار سطوح پایین تر، روند نزولی را نشان می دهد که می تواند Dogecoin را به زیر 0.1 دلار برساند. ممکن است دیگر میم کوین‌ها جایی را اشغال کرده باشند که زمانی Dogecoin در بازار بود، و DOGE در ماه‌های آینده به کاهش قدرت خود ادامه خواهد داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی