|

قاتل دوج کوین

پادشاهی شیبااینو به پایان رسید؟

DOGCOIN

آیا روزهای طلایی «قاتل دوج کوین» شیبا اینو به پایان رسیده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-در بحبوحه سقوط ارزهای دیجیتال، چندین توکن کریپتو در حال از دست دادن درخشش خود هستند. یکی از آنها، شیبا اینو است که زمانی در بین 10 توکن دیجیتال برتر قرار داشت، اما اکنون در تلاش است تا جایگاه خود را در بین 15 توکن برتر حفظ کند.به سقوط کرده است.

توکن میم  از اوج ارزش خود یعنی 0.00008 دلار که در اواخر اکتبر 2021 به ثبت رسید، حدود 75 درصد کاهش یافته است. این نماد در روز پنجشنبه در ساعت 13:30 IST در 0.00002008 معامله می شد. شیبا اینو که زمانی «قاتل دوج کوین» نامیده می شد، پس از سقوط قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح شش ماهه، این افت قیمت مطابق با ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است.ارزش کل بازار Shiba Inu به 11.35 میلیارد دلار کاهش یافته است. در طول روزهای طلایی خود به اندازه سه برابر ارزش فعلی بود. با این حال، حجم معاملات این توکن به دلیل قیمت ارزان آن سالم باقی مانده است.

شیبا اینو بلاک چین خود را ندارد و بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. عرضه در گردش شیبا بسیار متمرکز است، که توکن میم را به یک شرط بندی بسیار خطرناک تبدیل می کند.نگه داشتن تنها تعداد انگشت شماری کیف پول؛ پذیرش محدود در میان بازرگانان؛ راج آ کاپور، بنیانگذار اتحادیه بلاک چین هند، گفت و آینده توسعه فازی می تواند شیبا را به خواب زمستانی ببرد.نیتیش شارما، مدیر عامل جهانی TP Global FX، گفت که شیبا اینو سقوط می کند زیرا کل بازار ارزهای دیجیتال در وضعیت نزولی قرار دارد. کریپتوکارنسی دقیقاً مانند هر بازار معاملاتی دیگری است که در آن شما یک روند صعودی و یک روند صعودی خواهید داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی