|

تحلیلی تکنیکال!

واکنشی حماسه آفرین از بیت کوین!!

bitcoin

واکنش قیمت بیت کوین و سایر بازارها به تهاجم روسیه به اوکراین چه بود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نظر می رسد فشار کوتاه بیت‌کوین، bitcoin قیمت را افزایش دهد در حالی که دارایی‌های ریسک معامله می‌شوند و گویی شاخص ترس و طمع پس از اعلان جنگ قیمت‌گذاری می‌شود.بیت کوین مانند یک دارایی بتا بالا و دارای ریسک مشابه در بخش فناوری که بیش از حد ارزش گذاری شده بود، عمل کرد.

بیت کوین
بیت کوین با نرخ های تامین مالی دائمی سوآپ

از آنجایی که اعلامیه مداخله نظامی روسیه در بازارهای مالی در حال گسترش بود، بازارهای سهام ایالات متحده در جلسه شبانه به منفی 3 درصد رسیدند و بیت کوین نیز به پایین ترین سطح خود یعنی 34300 دلار سقوط کرد، قبل از اینکه به پایین ترین سطح خود رسید سریع به 40000 دلار بازگشت.

قیمت بیت کوین
کاهش قیمت بیت کوین از بالاترین سطح تاریخ

در زمان نگارش این خبر بیت کوین نسبت به ماه نوامبر 43 درصد و 12 درصد از پایین ترین سطح خود در اواخر شب گذشته کاهش یافته است.

مقایسه قیمت بیت کوین
قیمت بیت کوین در مقایسه با قیمت طلا در بازه زمانی یک روزه

در پایان روز، نزدک به میزان 3.4 درصد در سبز در جلسه روزانه بسته شد، زیرا دارایی های پر ریسک در حال معامله بود.طلا در ابتدا رشد کرد و به بالاترین سطح یک سال اخیر و به 1974 دلار در هر اونس رسید و سپس به شدت کاهش یافت، در الگوی معکوس از بازارهای سهام ایالات متحده و بیت کوین عمل کرد.در نتیجه تضاد، بازارها به سرعت در افزایش نرخ بهره پایین تر از هیئت مدیره فدرال رزرو برای سال 2022 قیمت گذاری کردند.

نمودار بیت کوین
قراردادهای آتی یورو دلار نرخ سرمایه فدرال رزرو برای سال 2022

با نگاهی به بازار آتی یورو دلار، نرخ ضمنی وجوه فدرال اکنون بیش از 10 واحد در ثانیه برای مارس و اندکی بیشتر برای بقیه دوره ها کاهش یافته است.تحولی که باید درنظرگرفت این است که اگر فدرال رزرو از جدول زمانی تشدید سیاست های پولی به دلیل وقوع جنگ در اوکراین عقب نشینی کند، بانک‌های مرکزی فرصتی را برای منحرف کردن مسئولیت اشتباه سیاست‌ها و ادامه تسهیل بازارها در نظر می‌گیرند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی