|

هدف بعدی بیت کوین چیست؟

bitcoin

بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت کوین (BTC) از تاریخ ۲۸ مارس در حال کاهش بود و در ۱۱ آوریل، به...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت کوین (BTC) از تاریخ ۲۸ مارس در حال کاهش بود و در ۱۱ آوریل، به کف محلی خود در ۳۹،۲۰۰ دلار سقوط کرد. اگرچه در حال حاضر، بیت کوین دوباره به کانال ۴۰ هزار دلار بازگشته، اما همچنان ممکن است محدوده حمایتی بین ۳۷ هزار تا ۳۸ هزار دلار را دوباره آزمایش کند.
به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز در این میان، شاخص‌های تکنیکال نیز وضعیتی نزولی دارند. برای مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI) به زیر خط حمایت صعودی کاهش یافته و در حال حاضر، زیر ۵۰ است. شاخص RSI یک شاخص مومنتوم است که سطوح کمتر از ۵۰ برای آن، نزولی بودن بازار را نشان می‌دهد.

آخرین باری که این شاخص به زیر ۵۰ کاهش یافت، قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح ماهانه خود در ۳۲،۹۱۷ دلار رسید. بنابراین، اگر بیت کوین یک افت قیمت دیگر را تجربه کند، احتمال کاهش آن تا خط حمایت بعدی در ۳۷،۵۰۰ دلار وجود دارد.
برخلاف RSI روزانه، RSI دو ساعته علائم صعودی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر ایجاد یک واگرایی صعودی، RSI دو ساعته در بالاترین سطح فروش خود از ماه ژانویه قرار دارد. با این حال، پرایس اکشن بیت کوین هیچ علامت معکوس صعودی از خود نشان نمی‌دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی