|

ایلان ماسک چه چیزی را به جون خرید؟

 ایلان ماسک

ایلان ماسک چه نقشه هایی پیش روی خود دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک بیش از 7 میلیارد دلار (5.7 میلیارد پوند) برای تصاحب 44 میلیارد دلاری توییتر از گروهی از سرمایه‌گذاران از جمله لری الیسون، سرمایه‌دار بزرگ فناوری، صندوق سرمایه‌گذاری دولتی قطر و بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان،کمک گرفته است. CNBC گزارش داده است که ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و مدیر اجرایی تسلا، پس از بستن قراردادش، برای چند ماه به‌عنوان مدیر اجرایی موقت پلتفرم رسانه‌های اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

شاهزاده الولید بن طلال، سرمایه‌گذار عربستانی، که در ابتدا بااین خرید ایلان ماسک مخالفت کرده بود، بر اساس پرونده‌ای که در ناظر مالی ایالات متحده منتشر شد، بالاخره موافقت کرد که به جای نقد کردن، سهام 1.9 میلیارد دلاری خود را در این معامله بگذارد.وپرونده منتشر شده در روز پنجشنبه همچنین نشان داد که وام حاشیه ای که ماسک برای تامین مالی این معامله دریافت کرده برابر 15.7 درصد سهام او در تسلا تضمین شده است  که از 12.5 میلیارد دلار به 6.25 میلیارد دلار کاهش می یابد.

دن آیوز، تحلیلگر Wedbush Securities،شرکت خدمات مالی ایالات متحده، گفت: در این بازی پوکر با ریسک بالا، فهرست چشمگیر حامیان، مازاد بر سهام تسلا را حذف خواهند کرد زیرا کار ماسک سخت تر می شود. ایوز اضافه کرد که گزارشی که ماسک قصد داشت خودش توییتر را اجرا کند، علیرغم اخبار مربوط به تامین مالی، به نظر می رسید که سهام تسلا را تحت تاثیر قرار داده است، به طوری که سهام ایلان ماسک در معاملات بعد از ظهر با 7 درصد کاهش به 884.56 دلار رسید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی