|

هرآنچه که باید از بیت کوین بدانید!!

bitcoin

دیروز حجم جریان خالص بیت‌کوین به صرافی‌ها رشد شدیدی داشت و رکورد ۲ ساله خود را شکست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیروز حجم جریان خالص بیت‌کوین به صرافی‌ها رشد شدیدی داشت و رکورد ۲ ساله خود را شکست. رکورد قبلی جریان خالص مثبت در مارس ۲۰۲۰ هم‌زمان با ریزش شدید ناشی از کرونا ثبت شده بود.بنا بر گزارش‌های گلس‌نود، سرمایه‌گذاران در حال ارسال سریع بیت‌کوین به صرافی‌ها هستند تا ریسک سبد خود را کاهش دهند یا بتوانند با افزایش وثیقه از موقعیت‌های مارجین خود محافظت کنند. باوجودی که بازار طی هفته گذشته ریزش شدیدی را تجربه کرده است، تعداد تراکنش‌ها در شبکه بیت‌کوین در هفته گذشته افزایش یافته است.

بر همین اساس میانگین کارمزد تراکنش نیز طی هفته گذشته به ۲.۷۲ دلار رسید و افزایش ۱۵ درصدی را تجربه کرد. تحلیل‌های گلس‌نود نشان می‌دهد که این تراکنش‌ها جزو تراکنش‌های فوری جهت حفظ سرمایه بوده و افراد همچنان در حال مدیریت ریسک هستند.

نمودار پیش‌رو جریان ورودی بیت‌کوین به صرافی‌ها را به تفکیک حجم تراکنش‌ها نشان می‌دهد. بر این اساس، حجم تراکنش‌های ورودی به صرافی‌ها توسط وال‌ها افزایش چشم‌گیری یافته و بسیار بیشتر از تراکنش‌های سرمایه‌گذاران خرد است که می‌تواند برای روند قیمتی نگران‌کننده باشد.

و روز گذشته شاخص ضرر محقق‌شده توسط سرمایه‌گذاران رشد شدیدی داشت و به بیشترین حد خود از دسامبر ۲۰۲۱ رسید. جهش‌های مشابه معمولا در شرایط تسلیم بازار و ناامیدی از صعود قیمت رخ می‌دهد و وقوع آن معمولا با توقف موقت ریزش و نوسانات کوتاه‌مدت قیمت همراه است، هرچند جهش دوباره این شاخص محتمل است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی