|

چرا ایلان ماسک دوج کوین را انتخاب کرد؟

Dogecoin

دوج کوین با یک طنز و شوخی در دنیای ارز دیجیتال شروع به کار کرد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دوج کوین با یک طنز و شوخی در دنیای ارز دیجیتال شروع به کار کرد و به خاطر طرفداری و پشتیبانی از طرف ایلان ماسک به درجات بالا دست را ایلان ماسک به این رمز ارز به چشم یک سرمایه بلند مدت نگاه می کرد وبه همین دلیل ایلان ماسک در مصاحبه اخیر خود به کارایی بهتر دوج‌کوین در پرداخت نسبت به بیت‌کوین اشاره داشته و گفته است بلاک‌چین دوج‌کوین دارایی ظرفیت بالایی برای تراکنش است. او در ادامه آورده است تراکنش‌ها در بلاک‌چین دوج‌کوین یک دقیقه زمان می‌برد و این در حالی است که این کار در بلاک‌چین بیت‌کوین حدود ۱۰ دقیقه زمان می‌برد.

وی در ادامه نیز گفت که دوج در حال حاضر می‌تواند علاوه بر ابزار پرداختی برای خرید محصولات تسلا و اسپیس ایکس، در دیگر شرکت ها مانند شرکت بورینگ در لاس وگاس نیز مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است که این شرکت خدمات حمل و نقل از طریق مترو در لاس وگاس را ارائه می‌دهد.

از دیگر دلایل ایلان ماسک برای این ادعا، عرضه تورمی سالانه ۵ میلیارد توکنی دوج‌کوین در برابر عرضه ‌محدود ۲۱ میلیون واحدی بیت‌کوین است که می‌تواند آن را به گزینه بهتری برای پرداخت و مبادله در بلندمدت تبدیل کند.ماسک همچنین اعلام کرد که هیچ نقش و دخالتی در دیگر پروژه های میم کوینی مانند Elon و یا دوج کوین مارس ندارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی