|

گوش به زنگ باشید!

رقیب دوج کوین زنگ خطری برای کاربران!!

Dogecoin

رقیبی برای دوج کوین در حال شکل گیری می باشد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رقیبی برای دوج کوین در حال شکل گیری می باشد، قیمت Dogecoin و Tokenomics جفت ارز DOGE/USD در روز با 0.0730 دلار آغاز شد. در حال حاضر با قیمت 0.0731 دلار معامله می شود که قبلا به بالاترین سطح 0.07330 دلار و پایین ترین سطح 0.07310 دلار رسیده بود. امروز 4 درصد افزایش یافته است و نشانه هایی از تداوم روند افزایشی را نشان می دهد. CoinMarketCap اکنون با ارزش بازار  9.3 میلیارد دلار در رتبه 11 قرار دارد. عرضه در گردش 132.6 میلیارد توکن DOGE است و حداکثر عرضه مشخص نیست.

آیا تقاضای فروش بتا تامادوج نشان می دهد که DOGE بعدی است و جایگزین این توکن خواهدبود؟ با افزایش قیمت میم کوین، تمرکز سرمایه‌گذاران نیز بر روی Tamadoge (TAMA) تغییر می‌کند،Tamadoge یک اکوسیستم بازی Play-to-Earn (P2E) است که در کانون توجه قرار دارد. فروش بتا TAMA به صورت زنده است و قبلاً 1,214,483.59 USDT دلار جمع آوری کرده است.

به نظر می رسد سرمایه گذاران برای خرید تنها 22 روز وقت دارند تا TAMA  را با 25٪تخفیف حذف کنند.جدیدترین میم کوین بازار خود را به عنوان توکن میم با ارزش واقعی سودمند قرار می‌دهد و به نظر می‌رسد به چیزی نزدیک است. TAMA، یک میم کوین جدید، بتا پیش فروش خود را آغاز کرده است که تا 2 سپتامبر 2022 با قیمت تخفیفی ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: سعید قدسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی