|

اتفاقاتی مهم!

سیگنال پراکنی مهم از بیت کوین!!

Bitcoin

پس از اعلام تورم ماه جولای که نشان می‌دهد کنترل تورم تا حدی ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از اعلام تورم ماه جولای که نشان می‌دهد کنترل تورم تا حدی موفقیت‌آمیز بوده است، قیمت بیت‌کوین رشدی سریع را آغاز کرده و درحال حاضر به محدوده ۲۴۶۰۰ دلار رسیده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشتر تراکم سفارشات در محدوده ۲۴۸۰۰ تا ۲۵ هزار دلار قرار دارد که ممکن است رشد قیمت را برای مدتی متوقف کند. در ساعات نخست معاملات روز پنجشنبه بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند.همزمان با انتشار داده‌های تورم در آمریکا، اکثر معامله‌گران انتظار رشد تورم در ماه جولای نسبت به ماه جون را نداشتند و شاخص قیمت مصرف کننده منتشر شده در روز چهارشنبه نشان داد که تورم ایالات متحده در ماه جولای به ۸٫۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده‌است یا کمتر از نرخ ۹٫۱ درصدی ثبت شده در ژوئن. عدد ژوئن بالاترین افزایش ماهانه در چهار دهه بود.

بیت‌کوین امروز با رشد حدود ۷ درصد به قیمت ۲۴ هزار و ۵۸۵ دلار دست یافت وارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۱۶ تریلیون دلار است که افزایش ۷.۰۴ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. ازطرفی حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۹.۰۴ درصد افزایش یافته و به ۹۳.۶۲ میلیارد دلار رسیده است.پس از جهش بازار رمزارز و بیت‌کوین، شاخص ترس و طمع بازار نیز بهبود یافت. این شاخص که به دنبال تفسیر موضع معامله‌گران بازار است. در این لحظه شرایط مناسبی را در بازار رمزارز پیش‌بینی می‌کند.

مادامی که بیت‌کوین به روند صعودی خود ادامه دهد و بالای سطح ۲۴هزار و ۲۰۰دلار خود را تثبیت می‌کند، این شاخص نیز می‌تواند به سطح بالای ۴۵ واحد برسد. از طرفی در حالی که بیت کوین در صرافی Bitstamp، تا سطح قیمتی 24600 دلار افزایش یافته، اما به نظر می‌رسد که جفت ارز بیت کوین به دلار آمریکا انرژی کافی برای به چالش کشیدن سطوح بالاتر قبلی را ندارد.

با این وجود، در میان معامله‌گران آرامش کمی وجود دارد؛ زیرا کاهش تورم باید به فدرال رزرو نشان دهد که افزایش آهسته‌تر نرخ بهره در آینده ضروری است. این به نوبه خود، باید فشار بر دارایی‌های ریسک، از جمله ارزهای دیجیتال را کاهش دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی