|

تحلیل بیت کوین|!

نابودی بیت کوین نزدیک است؟!

Bitcoin

یت‌کوین خود را به بالای ۲۳هزار رساند / قدرت گاوها در بازار رمزارز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-روز گذشته بیت‌کوین توانست دوباره خود را به بالای ۲۳هزار دلار برگرداند، گفتنی است این رمزارز حتی به بالای سطح ۲۴هزار دلار نیز رسید، اما مقاومت سطح ۲۴هزار و ۲۰۰ برای عبور بسیار سخت است. این شرایط برای بازار رمزارز بسیار مهم و تعیین کننده است. بنابراین بیت کوین (BTC) روز دوشنبه به صعود خود ادامه داد و میانگین حجم معاملات آن تا 3 درصد افزایش یافت. بزرگترین ارز دیجیتال بازار در مقطعی از مرز 24000 دلار گذشت و مدتی در همین ناحیه باقی ماند.این افزایش قیمت تاحدودی با بازارهای سنتی همراه بوده است.

روز دوشنبه، میانگین صنعتی داوجونز حدود 0.09 درصد افزایش یافت ولی در همین حال، شاخص نزدک کامپوزیت 0.10 درصد و S&P 500  حدود 0.12، سقوط کرد. همبستگی بین BTC و سه شاخص بازار سهام، بالای 0.60 باقی مانده است که نشان دهنده رابطه قوی بین حرکات قیمت BTC و بازار سهام است. بیت‌کوین در حال حاضر از بالاترین سطح قیمتی خود یعنی ۶۹ هزار دلار، ۷۰ درصد افت را تجربه کرده است.

اکنون اتریوم  پس از چند روز معامله در ۱٬۶۵۰ دلار، به بالاترین قیمت خود در دو ماه گذشته، بیش از ۱٬۸۰۰ دلار رسید. در حال حاضر، اتریوم زیر ۱٬۸۰۰ دلار معامله می‌شود. و به دنبال آن بیت کوین نیز نتوانست تا از محدودهٔ ۲۴هزار دلاری عبور کند. بیت کوین پس از تعطیلات آخر هفته، روند رشد صعودی خود را آغاز کرد به بالاترین قیمت روزانه خود، ۲۴٬۲۵۰دلار در صرافی بیت‌استمپ رسید

این حرکت بیت‌کوین می‌تواند صرفا یک حرکت موقتی باشد. خرس‌های بازار همچنان در تلاش هستند تا قیمت را به زیر ۲۳هزار دلار برگردانند و این موضوع در نوع حرکت کندل‌ها مشهود است. اگر اتریوم نتواند سطح ۱هزار و ۷۵۰دلار را حفظ کند، احتمال بازگشت آن به سطح ۱هزار و ۷۰۰ دلار وجود خواهد داشت. از طرفی اگر اتریوم سقوط ۹۰ درصدی قیمت از بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۱ را تجربه کند، به ۴۸۸ دلار خواهد رسید. برخی نیز پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین به ۱۲ هزار دلار و اتریوم به ۳۶۰ دلار افت خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی