|

رکوردی جنجال برانگیز!

روزهایی مهم در انتظار اتریوم؟!

اتریوم

اتریوم رکورد جذب کاربر جدید را شکست؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به جرات می‌توان گفت این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که با رمزارز اتریوم آشنا نباشد. به عنوان دومین رمزارز دنیای کریپتو با ارزش بازار بیش از ۱۶۰ میلیارد دلار این رمزارز توانسته بیشترین وسعت گسترش شبکه در یک روز را از آن خود کند.

به گزارش شایانیوز به نقل از تجارت نیوز شبکه اتریوم توانست بیشترین تعداد ساخت کیف پول جدید در یک روز از ابتدای سال ۲۰۲۲ را برای خود رقم بزند. در روز شنبه بیش از ۱۳۵ هزار آدرس کیف‌پول جدید به این شبکه اضافه شد، به طوری که در ابتدای این هفته تعداد کاربران اتریوم به بیشترین حد خود رسید. این موضوع نشان دهنده افزایش استفاده این ارز در دنیای واقعی نیز هست.

این شرکت در توییتی که اخیراً منتشر کرد، به این موضوع اشاره داشت که افزایش تعداد کاربران جدید در این هفته ۱۱ درصد بیشتر از رشد این عدد در سوم ژانویه بوده که تا کنون این رکورد را در دست داشت. طبق داده‌های اتر اسکن، این افزایش چشمگیر سبب شد روز یکشنبه تعداد کیف پول‌‎های اتریوم به بیش از ۲۰۷ میلیون عدد برسد.

س از ادغام انتظارات تا چه حد برآورده شد؟

سیر صعودی قیمت و تعداد کاربران هر دو پیشامد‌هایی بودند که جامعه اتریوم پس از (ادغام) یا به بیانی دیگر تغییر مکانیزم شبکه این رمزارز انتظار رخ دادن آنها را می‌کشیدند. با این حال تاکنون قیمت آن طور که انتظار می‌رفت، به این رویداد واکنش نشان نداده است. ضمن این که حجم معاملات نیز با کاهش ۱۷ درصدی از زمان اجرای ادغام مواجه شده.

نمودارها تا این لحظه ما نشان می‌دهند که اتریوم در نزدیکی سطح ۱۳۰۰ دلار معامله می‌شود. این قیمت نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۰٫۹ درصد کاهش و در ۷ روز گذشته نزدیک به ۶ درصد کاهش داشته است. با وجود رشد چشمگیر کاربران شبکه می‌توان در آینده شاهد رشد قیمت این رمزارز پرطرفدار بود.

ETHUSDT_2022-10-11_20-45-38

روند کنونی قیمت اتریوم

تا لحظه نگارش این گزارش، قیمت اتریوم در تلاش است تا سطح ۱۳۰۰ دلار را دوباره بدست آورد. با وجود مقاومت خرس‌ها در برابر رشد قیمت، گاوها نیز در زیر سطح ۱۲۹۰ دلار فعال هستند.

در جنبه منفی روند، اولین حمایت قیمت، سطح ۱۲۷۰ دلار است که پایین‌تر از آن قیمت می‌تواند سطح ۱۲۲۰ دلار را آزمایش کند. در مقابل، خرس‌ها همچنان در سطوح بالای ۱۳۰۰ دلار قدرت را در دست دارند. در صورت عبور قیمت از این سطح، قیمت‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۸۰ دلار مقاومت‌های اصلی اتریوم هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی