|

ادعایی جدید!

سرانجام بیت کوین؟!

Bitcoin

مایک مک گلون ادعا می‌کند که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۶۷.۳۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار دارد و سهم ۳۸.۴۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۱۹,۱۴۷ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۳,۲۸۵ تومان معادل ۶۳۷,۳۳۱,۶۳۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۱.۲۴ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۴۷% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰(10 November 2021) معادل ۶۸,۶۶۴.۱۶ دلار بوده که همینک %۷۲.۱۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۹.۱۹ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی ATAIX با سهم %۹۳.۳۳ از حجم معاملات روزانه است.

با این وجود، مایک مک گلون ادعا می‌کند که ارزهای دیجیتال، «ممکن است وارد مرحله توقف ناپذیری از مهاجرت آنها به جریان اصلی شده باشند.»افزایش نرخ هش‌ریت بیت‌کوین ممکن است نشان‌دهنده افزایش محبوبیت، سهم بازار و ارزش این ارز دیجیتال باشد. بنابراین، به بیانی دیگر، افزایش نرخ هش‌ریت می‌تواند زیربنای قیمت بیت‎‌کوین شود. و در تاریخ ۱۷ اکتبر، Weiss Crypto، بازوی متمرکز بر ارزهای دیجیتال آژانس رتبه‌بندی Weiss نیز در گزارش جدید خود اظهار داشت که علی‌رغم عملکرد غیرقابل‌توجه بازار در آخر هفته، با توجه به رفتار شاخص‌های تکنیکال، می‌توان گفت که بیت کوین ممکن است در آستانه یک بریک آوت قرار داشته باشد.

در این گزارش آمده است که بیت کوین از نظر تکنیکال بسیار صعودی است.همچنین شورای استخراج بیت کوین (BMC) که ۵۱ شرکت بزرگ معدنی جهان را در اختیار دارد، در گزارش جدید خود تخمین زده است که بیت کوین تنها از ۰.۱۶ درصد از کل انرژی مصرفی در جهان استفاده می‌کند. طبق این تحقیق، انرژی مصرفی شبکه بیت کوین سالانه ۲۶۶ تراوات بر ساعت و برق مصرفی جهان نیز ۱۶۵,۳۱۷ تراوات بر ساعت است. اگر بیت‌کوین به زیر سطح ۱۹۰۰۰ دلار سقوط کند، ممکن است به سطح حمایت سه‌گانه قبلی خود نزدیک به ۱۸۹۰۰ دلار بازگردد. همچنین از دست رفتن این حمایت می‌تواند ریزش بیت‌کوین را تا سطح ۱۸۷۰۰ دلار افزایش دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی