|

سرمایه کلان در انتظار بیت کوین!

استخر وام برای کاربران بیت کوین!

bitcoin

تحولی مهم از طرف بایننس برای بیت کوین رخ داده است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بایننس استخر وام 500 میلیون دلاری را برای استخراج کنندگان بیت کوین راه اندازی کرد افزایش هزینه های انرژی، قیمت های پایین بیت کوین و دشواری استخراج بالا به این معنی است که ماینرها برای سرپا ماندن به وام دهندگانی مانند Binance روی می آورند.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، یک استخر وام 500 میلیون دلاری برای استخراج کنندگان بیت کوین رونمایی کرده است، زیرا ترکیبی از هزینه های انرژی، قیمت پایین بیت کوین و دشواری استخراج بالاتر از همیشه این بخش را تحت فشار قرار داده است. این شرکت گفت که پروژه Binance Pool آن برای ارائه خدمات تامین مالی امن برای بدهی‌ها به شرکت‌های استخراج بیت‌کوین (BTC) دولتی و خصوصی و زیرساخت‌های دارایی دیجیتال در سطح جهان طراحی شده است.

وام گیرندگان به وام های 18 تا 24 ماهه با نرخ های بهره بین 5 تا 10 درصد دسترسی خواهند داشت.آن‌ها همچنین باید وثیقه‌ای را به شکل سخت‌افزار استخراج یا ارزهای دیجیتال ارائه دهند که باید برای بایننس رضایت بخش تلقی شوند.حرکت بایننس در شرایط فعلی صنعت منطقی است، زیرا کسب سود برای ماینرها روز به روز دشوارتر شده است. تنها ماه گذشته، Compute North اعلام ورشکستگی کرد، Iris Energy 100 میلیون دلار سهام برای تولید پول نقد فروخت، Compass Mining عملیات خود را در جورجیا تعطیل کرد و یکی از بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین، Poolin، را متوقف کرد.

دشواری استخراج نیز به بالاترین حد خود رسیده است، به این معنی که ماینرها برای ادامه کسب سود به منابع بیشتری نیاز دارند. سختی شبکه 14 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود یعنی 35.6 تریلیون رسید. این بدان معناست که ماینرها برای تولید رشته رمزنگاری که حق اضافه کردن بلوک بعدی تراکنش‌ها به زنجیره را به دست می‌آورد، باید تعداد هش‌ها یا زیادی را طی کنند. افزایش هزینه‌های انرژی، عملیات استخراج بیت‌کوین را نیز به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر کرده است، به‌ویژه که بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان همچنان به یک مدل اعتبارسنجی اثبات کار (PoW) متکی است.

طبق گزارش Blockchain.com، ماینرها به ویژه از بازار نزولی ضربه خورده اند و درآمد استخراج از ابتدای سال تقریباً 60 درصد کاهش یافته است. و با توجه به اینکه بیت کوین در پایین ترین سطح سال 19615.13 دلار قرار دارد، ماینرها به طور فزاینده ای به خطوط اعتباری روی می آورند تا سرپا باشند و سودآور باقی بمانند، امید دارند که زمستان امسال ارزهای دیجیتال به خوبی بگذرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی