|

در چه صورت اتریوم برنده است؟

اتریوم

کدام راه‌حل لایه دوم اتریوم در رالی صعودی بعدی پیشتاز خواهد بود؟

لینک کوتاه کپی شد

 آربیتروم (Arbitrum) یکی از چندین راه‌حل لایه دوم معرفی‌شده برای بلاکچین اتریوم است که به سریع‌تر و ارزان‌تر شدن تراکنش‌ها در این شبکه کمک می‌کند. با این حال، آربیتروم به خوبی توانسته است خود را از بقیه راه‌حل‌های لایه دوم متمایز کرده و به عنوان یک رهبر در این بخش ظاهر شود.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های موجود، آربیتروم با وجود جوان‌تر بودن از برخی دیگر از بلاکچین‌های لایه دوم، توانسته است بخش قابل‌توجهی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. در همین راستا، داده‌های پلتفرم DeFiLlama نشان می‌دهند که آربیتروم تقریباً ۷۰ درصد از کل ارزش دارایی‌های قفل‌شده (TVL) را در میان تمام بلاکچین‌های لایه دوم به خود اختصاص داده است.
به گزارش DeFiLlama، از بیش از ۴ میلیارد دلاری که در این شبکه‌ها قفل شده، TVL آربیتروم در حال حاضر حدود ۲٫۷۹۴ میلیارد دلار است. این موضوع باعث شده که آربیتروم در مقایسه با رقبایی همچون پالیگان و آپتیمیسم، با TVL به ترتیب ۱٫۰۸۸ میلیارد دلار و ۹۰۷ میلیون دلار، در جایگاه بالاتری قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که آربیتروم توکن ARB بومی خود را در بازاری نزولی راه‌اندازی کرد و با توجه به این موضوع، این توکن هنوز نتوانسته خیلی خوب عمل کند. با این حال، با توجه به عملکرد این بلاکچین لایه دوم و محبوبیت روزافزون آن، این ارز دیجیتال می‌تواند عملکرد قابل‌توجهی در بازار صعودی بعدی داشته باشد.
به عقیده تحلیلگران، اگر آربیتروم به رشد خود ادامه دهد و تسلط خود بر بلاکچین‌های لایه دوم را حفظ کنند، آنگاه تکرار بازار صعودی ۲۰۲۱ دور از انتظار نیست. برای درک بهتر موضوع، توکن MATIC شبکه پالیگان را در نظر بگیرید که قیمت آن از ۰٫۰۱۷ دلار در ژانویه ۲۰۲۱ به تقریباً ۳ دلار تا ژانویه ۲۰۲۲ رسید. اگر ARB هم از همین الگو پیروی کند، این امکان وجود دارد که قیمت این دارایی دیجیتال در بازار صعودی بعدی به ۱۰ دلار برسد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی