|

تست هوش

چه چیزی مانع افزایش قیمت دوج کوین می شود؟

Dogecoin

نقطه عطف 0.1 دلاری Dogecoin Eyes، چه چیزی مانع افزایش موج می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Dogecoin، یک ارز رمزنگاری شده با فرهنگ میم اینترنتی است، توجه چشمگیری را به خود جلب کرده و جرقه ایجاد توکن های مختلف دیگری با مضمون حیوانی در بازار کریپتو شده است. این توکن های میم که در اصل به عنوان یک شوخی ساده در نظر گرفته شده بودند، در دوره‌های اخیر به طور شگفت‌آوری محبوبیت گسترده‌ای پیدا کرده‌اند.

پذیرندگان اولیه و سرمایه گذاران در Dogecoin سود قابل توجهی را تجربه کردند و برخی از آنها به سود مالی قابل توجهی دست یافتند. با این حال، وضعیت فعلی برای DOGE کمتر مطلوب است.

آخرین داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که DOGE به دنبال نقض قیمت 0.1 دلار است. شاخص In/Out of the Money (IOM) نقش مهمی در شناسایی میانگین هزینه خرید هر ارز دیجیتال ایفا می کند. این به تعیین دو چیز کمک می کند. در یک موقعیت، اگر هزینه فعلی بیشتر از هزینه متوسط باشد، آدرس به عنوان "در پول" در نظر گرفته می شود. در مثال دیگر، اگر هزینه فعلی کمتر باشد، آدرس «بی پول است».

 

چه چیزی مانع افزایش Dogecoin است؟

در حال حاضر، Dogecoin سطح قیمتی را با حجم معاملات کمتر از 10 میلیارد DOGE حفظ می کند که نسبتاً پایین در نظر گرفته می شود. در افق، Dogecoin با یک سطح مقاومت برجسته روبرو است که با حجم معاملات بالاتر از 12.8 میلیارد Dogecoin حمایت می شود. بسته به اقدامات مداوم قیمت و بهبود بالقوه بازار، این احتمال وجود دارد که این سطح مقاومت در روزهای آینده آزمایش شود.افزایش اخیر در شبکه جدید BASE همچنین می تواند به طور بالقوه به ایجاد حرکت برای DOGE کمک کند. طبق داده‌های CoinMarketCap، Dogecoin با قیمت 0.0795 دلار معامله می‌شود و هیچ نوسان عمده‌ای در 24 ساعت گذشته نداشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی