|

با پایان ثبت نام

زمان قرعه کشی طرح ویژه دهه فجر ایران خودرو

زمان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای ایام دهه فجر مشخص شد

لینک کوتاه کپی شد

قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده ۹ محصول ایران‌خودرو، با حضور نمایندگان سازمان ‌ها و نهاد ‌های نظارتی ساعت ۱۰ صبح شنبه، ۱۸ بهمن ماه برگزار می ‌شود.

محصولات عرضه شده در این مرحله شامل رانا پلاس، دنا پلاس، دنا پلاس توربو دستی، پژو پارس TU ۵، پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، سورن پلاس، سمند ال ایکس و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ‌ای است.

برندگان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد ‌های ناظر انتخاب می‌شوند و باید ظرف مدت پنج روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

پیشنهاد می شود: قیمت خودرو امروز چهارشنبه 15 بهمن 99

برندگان طرح فروش فوری ایران خودرو دهه فجر چقدر سود می کنند؟

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه دهه فجر دنا پلاس عرضه خواهد شد که قیمت آن در بازار 274 میلیون تومان است. دنا پلاس توربو هم هم در این طرح عرضه می شود که قیمت این محصول در بازار حدود 340  میلیون تومان است. ایران خودرو در این طرح هم به مانند طرح های فروش قبل پژو پارس معمولی و پارس TU5 هم عرضه می کند که قیمت این دو محصول در بازار آزاد به ترتیب 207 و 223 میلیون تومان است.

در این طرح از خانواده سمند هم دو محصول ارائه خواهد شد سمند ال ایکس که در بازار 176 میلیون قیمت دارد و سورن پلاس که حدود 280 میلیون قیمت دارد. 207 دستی سقف شیشه ای هم در در طرح فروش ایران خودرو با قیمت 199 میلیون عرضه می شود که این محصول در بازار آزاد بیش از 280 میلیون قیمت دارد.

نوع خودرو قیمت مصوب فروش
رانا ‌پلاس ۱.۷۹۵.۱۶۶.۳۱۸
دنا پلاس ۱.۶۶۱.۲۲۳.۰۷۶
دنا پلاس توربو دستی ۲.۷۱۰.۹۶۴.۷۴۸
پژو پارس TU5 ۱.۲۶۳.۴۹۱.۷۷۲
پژو پارس بنزینی ۱.۲۱۵.۴۷۴.۷۵۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۱.۳۰۸.۷۲۰.۰۰۰
سورن پلاس ۱.۸۸۵.۰۴۸.۷۱۳
سمند ال ایکس ۱.۱۶۷.۳۵۳.۷۲۲
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۱.۹۹۶.۲۱۵.۳۲۷

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی