|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 10 اسفند 99

بورس فردا یکشنبه 10 اسفند 99 در دومین روز معاملاتی هفته چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 10 اسفند 99 ، بورس امروز شنبه نهم اسفند ماه 99 در اولین روز معاملاتی این هفته منفی به پایان رسید. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا یکشنبه 10 اسفند ماه 99 چیست؟ بورس فردا مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ پیش بینی بورس تا پایان سال 1400 چیست؟ در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 10 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 10 اسفند ماه 99

به گزارش شایانیوز با توجه به روندی که بازار بورس تا به کنون در پیش گرفته است، پیش بینی و تحلیل بازار کار دشواری می باشد. بورس از تحلیل های تکنیکال و بنیادی خارج شده و دیگر نمی توان نظری در خصوص پیش بینی بازار بورس برای روز های آینده داد. زیرا بورس این روز ها به شدت حال و هوای بدی داشته و بیشتر تحت تاثیر رفتار های هیجانی می باشد. 

کارشناسان در خصوص بازار بورس امروز شنبه 9 اسفند 99 پیش بینی کرده بودند که بازار بورس سمت و سویی مثبت و یا دست کم متعادل تری به خود بگیرد. اما اینگونه پیش نرفت. کارشناسان در خصوص پیش بینی بورس فردا یکشنبه 10 اسفند ماه 99 اعتقاد دارند که فعلا اخبار موثر و مثبتی برای بازار سرمایه وجود ندارد و در خصوص بازار بورس فردا یکشنبه 10 اسفند ماه 99 نیز انتظار می رود که بازار در همین وضعیت فعلی ، منفی و نوسانی باقی بماند.

انتظار می رفت که موضوع آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی به ارزش 7 میلیارد دلار، تاثیر مثبتی بر بازار های مالی و بورس داشته باشد. اما با توجه به سه موضوع بایستی از تاثیر این موضوع بر بورس صرف نظر کنیم:

  • هنوز هیچ پولی از منابع مالی ایران آزاد سازی نشده و تنها بر سر آن توافق شده است.
  • قرار است تنها یک میلیارد دلار از پول های ایران آزاد شود
  • از این مبلغ بخشی از بدهی های ایران به سازمان های جهانی پرداخت خواهد شد.

لذا با توجه به حجم بسیار پایین منابع مالی که احتمالا در روز های آینده به کشور وارد شود و تاثیر اندک آن بر قیمت دلار در کشور، نمی توان این موضوع را به عنوان سیگنال مثبتی برای بازار بورس دانست. 

کارشناسان در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 10 اسفند 99 اعتقاد دارند که تنها موردی که می توانست به عنوان عامل محرک بورس هفته دوم اسفند ماه عمل کرده و تاثیری مثبت بر بازار داشته باشد، عرضه اولیه اپال بود. اما به علت تصمیمات غلط و قیمت های بالای سهام این نماد، استقبال خوبی از این نماد انجام نشده و نتیجتا نقدینگی قابل توجهی به بورس وارد نشد. پولی که می توانست به عنوان پول حقیقی و هوشمند محرک و عاملی برای حمایت از بورس این روز ها بدل شود.

اما به نظر می رسد سرمایه گذاران بیش از پیش محتاطانه عمل کرده و اعتمادی به بازار سرمایه ندارند. بورس امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 در اولین روز معاملاتی هفته منفی به پایان رسید. پیش بینی می شود که معاملات بورس فردا یکشنبه 10 اسفند ماه 99 نیز منفی و نزولی باشد.

پیشنهاد می شود: ارزش سهام صندوق پالایش یکم امروز شنبه 9 اسفند 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • چنگیز ارسالی در

    اقای روحانی ترابه حضرت زهراقسمت میدیم استعفابده مردم دیگرنه امیدی دارن نه پشت پناهی شگم خودتون خانواده هاتون سیرازمردم کرسنه خبرنداریدفسادجامعه رافراگرفته گناه این مردم گرفتارگردن گیه

  • ناشناس ارسالی در

    همین کارشناسی شما مارا بدبخت کرد دومیلیارد پول ازکفم رفت خدا وکیلی شما که نمی‌توانید نظر ندهید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی