|

مسی به علت مشت زدن به صورت بازیکن تیم حریف کارت قرمز مستقیم گرفت

مسی به علت مشت زدن به صورت بازیکن تیم حریف کارت قرمز مستقیم گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

مسی دیشب در فینال سوپرکاپ اسپانیا که نتیجه اش باخت بارسلونا بود، صبر و تحمل از دست داد و وقتی نتوانست گل های خورده باسلونا را جبران کند و باعث برد تیمش شود، در حرکتی بسیار عجیب و دور از انتظار با یک مشت زننده گل حریف را از پای دراورد. 

در دیدار سوپرکاب اسپانیا بین بارسلونا و بیلبائو، بازی در وقت های قانونی 2-2 مساوی شد و کار به وقت های اضافه کشید. بیلبائو در دقیقه 95 توانست گل پیروزی را به ثمر برساند تا با نتیجه سه بر دو پیروز این مسابقه شود. لیونل مسی که نتوانست در این دیدار گل زنی کرده و مانع باخت تیمش شود، در حرکتی بسیار عجیب و دور از چشم داور، در یک جدال تک به تک بدون توپ، با یک مشت از پشت سر بازیکن بیلبائو را مضروب کرده و باعث شد نقش بر زمین شود.

کمک داور ویدئویی، داور را صدا کرده و وی پس از دیدن صحنه به مسی کارت قرمز مستقیم داد. کارشناسان این صحنه را وضعیت کنونی بارسلونا و مسی توصیف کردند که عاجز از رسیدن به موفقیت است و در این راه هر کاری که می کند نتیجه ای حاصل نمی شود. خیلی ها معتقدند مسی پایان این فصل دیگر بازیکن بارسلونا نخواهد بود و مقصد بعدی وی، احتمالا منچستر سیتی و زیر نظر پپ گواردیولا خواهد بود.

فیلم مشت مسی به بازیکن حریف و اخراج مسی با کارت قرمز

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی