|

ماجرای کری خوانی امیر حسین صادقی برای کنعانی زادگان

امیرحسین صادقی صحبت های عجیبی در خصوص محمدحسین کنعانی زادگان بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

چندی پیش امیرحسین صادقی در مصاحبه ای عجیب برای پرسپولیسی ها کری خوانی کرده و حتی در قسمتی از مصاحبه خود، صحبت های عجیبی در خصوص محمدحسین کنعانی زادگان بیان کرد. موضوعی که در ادامه با واکنش پیشکسوتان سرخ ها همراه بود و به نوعی فضای کری خوانی و عجیبی بین پیشکسوتان دو تیم شکل گرفت.

امیرحسین صادقی در خصوص استوری محمدحسین کنعانی زادگان گفت: جواب این بچه را باید باشگاه استقلال بدهد. همان هایی که رفتند او را به استقلال آوردند جوابش را بدهند بهتر است! ولی این را می گویم که آقای کنعانی زادگان، شما عقده های شهرنشینی ات را با ورود به تیم استقلال باز کردی و تهران را دیدی! چه زود یادت رفت و حالا برای همین تیم کری می خوانی! یک دقیقه قهرمانی که این همه شیر شیر کردن ندارد.

اما محمد حسین کنعانی زادگان ساکت ننشست و در جواب صادقی، استوری با این مضمون منتشر کرد: افتخار می کنم به شهرستانی بودنم. از جایی آمدم که مردمش نیاز به اولین چیزهای زندگی دارند. جواب شما را همین شهرستانی ها خواهند داد.

صحبت های امیرحسین صادقی علیه بازیکنان پرسپولیس در چند نوبت در نهایت واکنش شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس را به همراه داشت. امیرحسین صادقی که در چند نوبت علیه باشگاه پرسپولیس و آخرین بار علیه کنعانی زادگان در فضای مجازی صحبت کرده بود، واکنش تند شیث را در فضای مجازی به همراه داشت. به همین دلیل با شیث تماس گرفتیم و در این مورد با خود او صحبت کردیم.

حالا مهرداد میناوند در خصوص کری خوانی امیرحسین صادقی گفت: چند روز پیش امیرحسین صادقی مصاحبه کرد و خیلی بد حرف زد. چون بازیکن ملی بوده کاری به چیزی نداریم. مردم ما دیگر خسته هستند و انتظار ندارند. واقعا 4، 5 ماهی می شود می خواهم از این فضا دور شوم و نباشم چون بیرون می روم و می بینم شما با یک حرف زدن و کری خواندن اشتباه ممکن است خیلی از آدم ها و بچه های کوچک را در خانه به جان هم بیندازد، کری خواندن مال بچه 11، 12 ساله و حتی کوچک تر از آن است. به نظرم حتی برای بچه 10، 12 ساله هم ایراد دارد و به درد بچه کوچک تر آن می خورد.

میناوند ادامه داد: اینکه من هیچی نبودم و به شما نمی خورم، واقعا هم من به شما نمی خورم. فقط به عنوان یک برادر، کسی که روزی پیراهن تیم ملی را پوشیدی، آقای امیرحسین صادقی، مردم ما از لحاظ اقتصادی مشکل دارند و همینجوری عصبی و پرخاشگر هستند. تو رو خدا با این حرف ها جو فوتبال را بدتر نکنید، یعنی آدم هایی که فوتبالی نیستند هم می گویند خودشان به جان هم افتادند. بیاییم بحث را تمام کنیم. من حتی به مهدی فنونی زاده زنگ زدم و هفته قبل به او گفتم بیاییم از این فضا دور شویم چون مال ما نیست. یک روزی شما به عربستان گل زدی و من بچه بودم و کیف کردم. بیاییم از این فضا خارج شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی