|

تراکتور ضعیف ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

تراکتور تنها تیم ایرانی است که هنوز موفق به پیروزی نشده این تیم در بازی اول شکست خورد در بازی دوم وسوم هم به تساوی رضایت داد.

لینک کوتاه کپی شد

تراکتور بر خلاف سه نماینده دیگر ایران، نتوانست در سه بازی اولش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، به برد برسد. تراکتور در اولین بازی‌اش مقابل پاختاکور موفق شد دو گل به تیم قدرتمند ازبکستانی بزند تا هواداران این تیم امیدوار باشند که شاگردان رسول خطیبی، لیگ قهرمانان 2021 را با برد استارت خواهند زد منتهی پاختاکور در 15 دقیقه طوفانی، سه گل به تراکتور زد و این تیم شانس آورد که از شکست در بازی اول فرار کرد.

تراکتوری ها در بازی دوم وسوم خود در مرحله گروهی برابر الشارجه امارات و نیروی هوایی عراق به تساوی بدون گل رضایت دادند و این در شرایطی بود که آنها می توانستند با کسب 3 امتیاز در بازی سوم برابر نیروی هوایی عراق به صعود از گروه امیدوار باشند اما حالا تمام تلاش آنها برای صعود از مرحله گروهی، به نتایجی بستگی دارد که این تیم در سه بازی بعدی خواهد گرفت. تراکتور تنها تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان است که هنوز موفق به پیروزی نشده است. استقلال، پرسپولیس و فولاد، پیروزی در دور رفت مرحله گروهی را تجربه کرده اند و شرایط خوبی برای صعود از گروهشان دارند.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی