|

شروع عصر مجیدی با قرارداد سه ساله؛ تکرار نسخه ژنرال برای فرهاد

فرهاد مجیدی

استقلال با تمدید قرارداد مجیدی، دوران تازه‌ای را آغاز می‌کند. دورانی که اولین بازی آن، روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و پرسپولیس، در یک فصل سنت شکنی کردند و هر دو، تصمیم گرفتند برای سه سال به مربیان فعلی‌شان اعتماد کنند. پرسپولیس، قبل از بازی با الهلال رسما قرارداد یحیی گل‌محمدی را تمدید کرد. استقلال که زودتر از پرسپولیس خبر توافق با فرهاد مجیدی را اعلام کرده بود، 48 ساعت قبل از اولین بازی لیگ بیست و یکم، قرارداد تازه سرمربی تیمش را به امضا رساند. مجیدی با این قرارداد، تا سال 1403 سرمربی استقلال خواهد بود. موضوعی که نشان می‌دهد مدیران تازه استقلال، قصد آغاز پروژه‌ای بلند مدت با او را دارند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبال360، اولین قهرمانی استقلال در تاریخ لیگ برتر، در سومین سال مربیگری امیر قلعه‌نویی به دست آمد. استقلال که لیگ دوم شرایطی بحران زده را تجربه می‌کرد، تیمش را به قلعه‌نویی سپرد و او سه سال، سرمربی این تیم بود. تیم قلعه‌نویی سال‌های اول و دوم نتایج خوبی گرفت اما قهرمان نشد و سال سوم، سرانجام توانست فصل را با جام قهرمانی به پایان برساند. ژنرال استقلالی‌ها، دو بار دیگر به این تیم برگشت و در همان سال اول، به قهرمانی رسید. استقلالی‌ها قصد دارند با این قرارداد، نسخه قلعه‌نویی را برای مجیدی تکرار کنند و با اعتماد طولانی مدت به او، دوباره صاحب یک مربی برنده در سطح لیگ برتر شوند.

مجیدی این فصل برای اولین بار، مربیگری در هفته اول لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. او تا امروز، سه بار سرمربی استقلال شده و هر سه بار، به عنوان مربی جانشین به این تیم رفته است. لیگ هجدهم او هفته‌های آخر سرمربی استقلال شد و لیگ نوزدهم و بیستم، از اواسط لیگ روی نیمکت تیم محبوبش نشست. تیم او لیگ نوزدهم دوم شد و لیگ هجدهم و بیستم، در رده سوم قرار گرفت. استقلالی‌ها پیش از شروع فصل جدید با مجیدی، روحیه او و تیم‌شان را با تمدید قرارداد سرمربی بالا بردند. مجیدی که پس از شکست مقابل الهلال فشار برکناری پیش از شروع فصل را بخاطر اختلافات با مدیریت باشگاه حس می‌کرد، حالا با خیالی راحت، آماده ساختن آینده تازه‌ای برای استقلال می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی