|

بازیکن سابق پرسپولیس: وضعیت پرسپولیس بحرانی نیست

بازیکن سال های گذشته باشگاه پرسپولیس وضعیت این تیم در لیگ برتر امسال را مورد بررسی قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

سامان آقازمانی، بازیکن سابق تیم پرسپولیس، درباره نتایج بازی‌های اخیر سرخ‌پوشان در لیگ برتر گفت: پرسپولیس در اول فصل بازیکن‌هایی خرید که دیر به تیم اضافه شدند. ۲ مساوی و یک باخت و اختلاف ۳ امتیازی با صدر جدول، شرایطی نیست که بگوییم پرسپولیس در بحران به سر می‌برد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ آقازمانی با اشاره به وضع پرسپولیس در دوران برانکو ایوانکوویچ، گفت: آن زمان هم پرسپولیس در ابتدای فصل خوب نبود اما به مرور توانست نتایج خوبی کسب کند و قهرمان شود. 

بازیکن سابق پرسپولیس با تأکید بر اینکه باید به اسدی زمان داد، گفت: بازی در پرسپولیس سخت است و با حضور تماشاگران در ورزشگاه، این سختی چند برابر هم می‌شود. پرسپولیس در خط حمله، پشت حمله و وینگر نیاز به بازیکن دارد و هافبک دفاعی هم هنوز مشکلاتی احساس می‌شود. 

وی در ادامه در خصوص حرکت شایسته مهدی طارمی که فرصت گل زدن از طریق پنالتی در تیم پورتو را به یک بازیکن جوان داد، گفت: این حرکت نشان می‌دهد که مهدی چه دل بزرگی دارد. او می‌توانست طور دیگری عمل کند و موقعیت پنالتی که خودش به دست آورده بود را از دست ندهد. او می‌توانست با گل زدن در این پنالتی، سر زبان‌ها بیفتد اما فرصت گل‌زنی را در اختیار بازیکن جوان تیم قرار داد تا روحیه تیمی را بالا ببرد. طارمی دیر به فوتبال آمد اما زود رشد کرد. پیشرفت او در حدی است که توانسته در پورتو بدرخشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی