|

انتقاد حسینی از کمیته داوران

سرمربی پیکان در نشست خبری درخصوص بازی با گل گهر سیرجان در صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: فردا با تیمی بازی داریم که هم از نظر کادر بازیکن و کادرفنی و هم از نظر امکانات حرفه‌ای در سطح خیلی بالایی قرار دارد و بازیکنان قوی‌ای دارند. در بحث فنی واقعا تیم خوبی هستند و برای ما کار را خیلی سخت می‌کند. فکر می‌کنم بچه‌ها در بازی فردا نباید مرتکب کوچکترین خطایی شوند و اگر لحظه‌ای غفلت کنند از این تیم خوب ضربه می‌خوریم. باید با تمرکز کامل و بدون اشتباه ظاهر شویم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرخبر؛ او درخصوص تغییر زمین بازی به ورزشگاه دستگردی همچنین گفت: کیفیت زمین چمن کرج پایین آمده و فکر کنم هر روز یک بازی انجام می شد. باشگاه ما تلاش کرد و یک زمین که کیفیت خوبی دارد قرارداد برای این بازی امضا کردند و فکر میکنم که برای باکیفیت شدن این بازی کمک خواهد کرد. اطلاع ندارم که این قرارداد تا پایان فصل باشد یا نه.

سرمربی پیکان درمورد انتخاب ترابیان برای داوری بازی فردا با توجه به اتفاقات بازی گذشته گفت: بازی قبلی ما واقعا در یکی دو صحنه داور اشتباه تاثیرگذاری داشت و به داور خسته نباشید هم گفتم ولی روی خطایی که در محوطه جریمه روی بازیکن ما شد می توانست نتیجه بازی تغییر کند. فردا امیدوارم فردا طوری باشد که هیچ تیمی ضربه نخورد ولی این هفته نمی دانم چرا به خاطر دربی که هفته بعدی بوده داوران باتجربه را بکار نگرفته اند. رکن داوری در مسابقه خیلی مهم است و اگر به چهار پنج داور استراحت بدهید بقیه تیم ها تحت تاثیر قرار می گیرد. امیدوارم فردا طوری نباشد که تیمی ضربه بخورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی