|

پدیده عراقی و آینده دار منچستریونایتد 7 بهمن به تهران می آید

زیدان اقبال هافبک ۱۹ ساله که از پدر پاکستانی و مادر عراقی متولد شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در ماه های اخیر و بعد از رونمایی از حضور این بازیکن در ترکیب منچستر فدراسیون فوتبال پاکستان تلاش های زیادی داشته تا زیدان اقبال را برای حضور در ترکیب تیم ملی کشورش متقاعد کند به خصوص که زیدان اقبال هنوز برای تیم ملی بزرگسالان کشوری به میدان نرفته است. البته او برای تیم ملی زیر 23 سال عراق بازی کرده است. در چنین کشمکشی سرمربی تیم ملی عراق از توافق با زیدان اقبال برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال این کشور برای بازی 7 بهمن در برابر ایران خبر می دهد و می گوید: « براساس توافقی که با زیدان اقبال داشتیم او به تیم ملی دعوت خواهد شد و در بازی مقابل تیم ملی ایران برای عراق به میدان می‌‌رود.»

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ به نظر می رسد سرمربی تیم ملی عراق برای اینکه حضور زیدان اقبال را در اردوی تیم ملی کشورش قطعی کند به او قول بازی در برابر ایران را داده است. مسابقه ای که 7 بهمن در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود و این هفتمین بازی دو تیم در مسیر صعود به جام جهانی 2022 خواهد بود. ایران با 16 امتیاز بر صدر جدول گروه A ایستاده است اما عراق عملکرد خوبی در این بازی ها نداشته و با 4 امتیاز تیم پنجم گروه به حساب می آید. با این حال عراقی ها هنوز فرصت صعود به مرحله پلی آف را از دست نداده اند. 

از آنجایی که زیدان اقبال در رده سنی زیر 23 سال تیم ملی عراق یعنی زادگاه مادرش را برای بازی انتخاب کرده است به نظر می رسد برای اردوی بهمن ماه هم در جمع عراقی ها حاضر خواهد شد. ضمن اینکه این تصمیم از نظر فنی هم به سود اوست و می تواند در زمینه پیشرفت در فوتبال ملی به او کمک کند چرا که عراق به مراتب تیم مطرح تری نسبت به تیم پاکستان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی