|

خلاصه بازی پرسپولیس-تراکتورسازی دوشنبه 13 دی، هفته سیزدهم لیگ برتر

تراکتور نمایش بدی در تهران نداشت و حتی ممکن بود در بختهای لحظات پایانی یک گل بزند و از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

سرسرخپوشان پایتخت در حالی که با تساوی استقلال، فرصت مطلوبی برای کم کردن فاصله خود تا صدر جدول داشتند، توانستند با دو گل تراکتور را از پیش رو بردارند اما این برد چندان هم ساده به دست نیامد. اگرچه در نیمه نخست آل کثیر خیلی زود دروازه را گشود اما ضربه پیمان بابایی گل او را پاسخ داد تا نیمه اول با نتیجه تساوی به اتمام برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در نیمه دوم پس از اینکه شاگردان یحیی با نمایشی مسلط، حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادند، پاس میلاد سرلک به سیامک نعمتی سرخپوشان را به گل دوم رساند. چند دقیقه بعد و زمانی که داور خطای پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد، خیال هواداران پرسپولیس تا حدی راحت شد اما ترابی ضربه خود را به آسمان زد تا نیم ساعت پایانی بازی با هیجان دنبال شود.

یحیی گل‌محمدی که در بازی با سپاهان به خوبی توانسته بود از گل تیمش دفاع کند، این بار هم با چند تغییر موفق شد این نتیجه را حفظ کند تا پرسپولیس به امتیاز 28 برسد و در یک قدمی استقلال قرار بگیرد. از آن سو تی تی ها در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت.

سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس

ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگر

داور: پیام حیدری 

کمک ها: فرهاد مروجی و محسن بابایی

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی (46- فرشاد فرجی)، علی نعمتی، مهدی شیری (70- مهدی عبدی)، علی شجاعی (46- سعید آقایی)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (78- رضا اسدی)، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر

سرمربی:‌یحیی گل‌محمدی

ترکیب تراکتور:‌

محمدرضا اخباری، محمد مسلمی‌پور، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور‌(71 - قادری)، علی نجفی، سامان نریمان جهان(74 رضا دهقانی)-، شاهین ثاقبی، علی دشتی(74 قنبری)-، پیمان بابایی

سرمربی:‌زوونیمیر سولدو

کارت زرد:

علی شجاعی  (دقیقه 12)

عبدالله حسینی(40) 

علی نجفی (دقیقه 58)

حامد لک(80)

بهزاد سلامی(83)

فرشاد فرجی(87)

شرح گل:

پرسپولیس 1 - تراکتور 0 (عیسی آل کثیر - دقیقه 10): پاس مهدی ترابی به پشت محوطه با تنه فوق العاده آل کثیر در اختیار این بازیکن قرار گرفت و او با شوت دقیق دروازه را گشود.

پرسپولیس 1 - تراکتور 1 (پیمان بابایی - دقیقه 24): پاس دقیق سامان نریمان جهان در عمق دفاع پرسپولیس به پیمان بابایی رسید و در حالی که سیدجلال تکل خود را بسته بود، پیمان با شوت سرضرب، حامد لک را مغلوب کرد.

پرسپولیس 2 - تراکتور 1 (سیامک نعمتی - دقیقه 55): حرکت میلاد سرلک و پاس کات بک او به سیامک نعمتی رسید و این بازیکن پس از چرخش گل زیبایی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی