|

فرهاد مجیدی با این همه مهاجم بازهم در نقل و انتقالات بدنبال مهاجم!

استقلال قصد دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی با جذب بازیکنان جدید خود را هجومی تر از قبل کند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا؛ بدون شک نقطه قوت اصلی آبی پوشان در نیم فصل نخست خط دفاعی این تیم بود که با رهبری سیاوش یزدانی بهترین بازی ها را به نمایش گذاشت و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در نیم فصل داشت.

اما آبی پوشان در خط حمله باوجود تراکم زیاد بازیکنان انتظارات را برآورده نکردند البته آسیب دیدگی وریا غفوری سهم بسزایی در نمایش نه چندان خوب خط حمله داشت چرا که بیشتر حملات این تیم از سمت راست بود.

فرهاد مجیدی به خوبی می داند که برای قهرمانی در لیگ برتر تنها عملکرد خوب در کارهای دفاعی کافی نیست و باید تیم در حمله هم بسیار خوب باشد.

خریدهای جدید تیم در زمستان برای تقویت خط حمله است. او می خواهد صالح حردانی را از فولاد جذب کند تا هم جایگزین قابل اعتمادی برای وریا باشد و هم اینکه یامگا بیشتر به خط حمله نزدیک شود و باتوجه به اینکه ضربات آخر را خوب می زند شانس تیم برای گلزنی بیشتر خواهد شد.

بسیار بعید است که استقلال در زمستان مهاجم جدید جذب کند اما مجیدی در تلاش است تا یک هافبک بازیساز جدید را به تیمش اضافه کند. خلا یک هافبک هجومی به شدت در تیم احساس می شود. در دو سه فصل اخیر داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی بیشتر چنین نقشی را ایفا می کردند و باتوجه به جدایی این دو بازیکن به نظر می رسد که مجیدی به دنبال یک هافبک بازیساز خارجی است تا آبی پوشان در نیم فصل دوم با شمایل هجومی تر به میدان روند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی