|

تکلیف رضا اسدی با پرسپولیس مشخص شد

رضا اسدی به پیشنهاد چند تیم لیگ برتری پاسخ منفی داده است

لینک کوتاه کپی شد

رضا اسدی دوست دارد فصل را با پیراهن پرسپولیس به پایان برساند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، اتفاقاتی که در نیم فصل اول برای رضا اسدی رخ داد باعث شد بسیاری از اهالی فوتبال پیش بینی کنند او از پرسپولیس جدا می شود؛ یا به شکل قطعی یا معاوضه با بازیکنان دیگر.

اما به نظر می رسد نه خود اسدی تمایلی به جدایی از پرسپولیس دارد و نه گل محمدی دوست دارد در این مقطع این بازیکن را از دست بدهد.

در این خصوص شنیده می شود دو تیم صنعتی و دو تیم لیگ برتری پرهوادار خواهان جذب اسدی شده اند و با مدیربرنامه های او به شکل جدی وارد مذاکره شدند اما رضا اسدی به تمام این پیشنهادها پاسخ منفی داده است. 

از این رو به احتمال زیاد تا پایان فصل شاهد حضور رضا اسدی در پرسپولیس خواهیم بود و باید دید این هافبک خوش قدوقامت می تواند نیم فصل متفاوتی را در جمع سرخ پوشان تجربه کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داد ارسالی در

    رضا باید به خودش بیاد هیچکس هم جز خودش نمیتونه بهش کمک کنه پس باید از جون مایه بذاره و با تمرینات سخت و طاقت فرسا صددرصد آمادگیش رو به دست بیاره مرسپولیس جایی که هم میتونه به سرعت به اوج برسونه بازیکن رو هم محو کنه البته بستگی به خود بازیکن داره.با مشکلات وحشتناکی که پرسپولیس داده و بی توجهی های مسئولین و بی پولی ها اسدی باید اینو بدونه پرسپولیس نمیتونه حتی یک بازی رو واسه آماده شدن یه بازیکن از دست بده و یک فصل صبر کنه تا یه بازیکن رو فرم بیاد .پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست و باید با صددرصد آمادگی جسمانی و فنی باید در پرسپولیس حاضر شد و اینو اسدی و سایر بازیکنا باید بدونن

  • محمدرضا سنجری ارسالی در

    مطمئن باشید آقا رضا به روزهای اوج خیلی زود میرسه حالا حرف من یادتون باشه این نیم فصل نوبت رضا اسدی هست و تمام

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی