|

برای قهرمانی استقلال باید این 5 بازی را ببرد!

استقلال اگر بتواند 5 دیدار پیش‌روی خود را هم با موفقیت پشت سر بگذارند، تا حد زیادی قهرمان لیگ بیست و یکم خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال با تصاحب آمارهای فنی برتر در پارامترهای مختلف از کسب بیشترین برد، کمترین باخت، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده و سرانجام کسب 44 امتیاز و صدرنشینی در جدول، شانس اول قهرمانی در لیگ بیست و یکم به شمار می‌رود؛ اما شاگردان فرهاد مجیدی به مقطعی از فصل رسیده‌اند که مشابه آن را در نیم‌فصل نخست با امتیازسوزی فراوان به پایان بردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ استقلال حدفاصل هفته چهارم تا هشتم لیگ امسال و در دوئل با تیم‌های فجرسپاسی، نساجی مازندران، گل‌گهر سیرجان، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از 15 امتیاز ممکن موفق شد تنها 5 امتیاز کسب کند و مهم‌ترین فرصت‌سوزی شاگردان مجیدی در لیگ بیست و یکم، در همین برهه از فصل بود.

البته که در ادامه، حکم انضباطی با گل‌گهر صادر شد و حضور غیرقانونی بازیکن گابنی در ترکیب سیرجانی‌ها باعث شد تا روند امتیازگیری استقلال از 5 به 7 امتیاز برسد.

حالا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، آبی‌پوشان پایتخت به دشوارترین مرحله از نیم‌فصل نخست رسیده‌اند؛ 5 بازی حساس با رقبایی که در دور رفت هیچکدام‌شان در زمین مسابقه امتیاز کامل را به استقلال ندادند و شاگردان مجیدی نتوانستند در زمین مسابقه مقابل آن‌ها جشن پیروزی بگیرند.

 

از میان این 5 مسابقه تنها دیدار با نساجی در مشهد انجام می‌شود و 4 مسابقه‌ی دیگر برای آبی‌ها در ورزشگاه آزادی است و یکی از این 5 مسابقه هم دوئل 6 امتیازی با پرسپولیس است، که مضاف بر حساسیت دربی، حساسیت جدولی هم دارد.

با این وصف اگر شاگردان فرهاد مجیدی بتوانند روند فوق‌العاده 5 بازی گذشته خود را که منتج به کسب 15 امتیاز شد، حفظ کنند و از 5 بازی پیش‌روی بتوانند حداکثر امتیاز را کسب نمایند، بدون‌تردید فاصله استقلال تا جام قهرمانی لیگ بیست و یکم به حداقل خواهد رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی