|

حضور ایجنت ستاره آینده دار بارسلونا در باشگاه رئال مادرید!

خبار حکایت از حضور ایجنت گاوی ستاره بارسا در دفتر فلورنتنیو پرز رئیس رئال دارد.

لینک کوتاه کپی شد

اوی در چند ماه گذشته با حضور در ترکیب بارسلونا نشان داده که توانایی‌های بسیاری برای پیشرفت دارد و همین موضوع توجه بسیاری را جلب کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ یوردی کرویف و متئو آلِمانی در مراسم معارفه پی‌یر امریک اوبامیانگ اعلام کردند که هیئت مدیره این باشگاه در حال بررسی شرایط تمدید برخی بازیکنان است که بتواند تیمی قدرتمند را در فصل آینده در اختیار ژاوی قرار دهد.

همین موضوع ثابت کرد که تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان درخشان ترکیب فعلی این تیم در بازه زمانی کوتاه مدت پیش رو جز اولویت‌های این باشگاه است تا بتواند با خیال آسوده‌تری به فصل آینده قدم بگذارد. یکی از این بازیکنان گاوی است.

گاوی با نمایش خوب و پختگی بالایش توانسته جایگاه خود را در بارسلونا پیدا کند و ژاوی نیز همچون کومان کاملا به او اعتماد دارد. قرارداد فعلی گاوی با بارسلونا در روز 30 ژوئن 2023 به پایان می رسد یعنی فقط یک سال و چهار ماه تا اتمام قرارداد وی باقی مانده است.

مدیران بارسا فعلا با وکلای گاوی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و حالا شایعاتی که در مورد پیوستن این بازیکن به رئال مادرید مطرح شده، باعث نگرانی بارسایی ها شده است.

در حقیقت ایوان دلاپنیا، مدیر برنامه های گاوی در روزهای اخیر در دفتر باشگاه رئال مادرید حضور پیدا کرده بود. برخی مدعی شده بودند که وکیل گاوی در مورد این بازیکن با رئال صحبت کرده اما ماجرا چیز دیگری است. در واقع وکیل گاوی برای مذاکره در مورد آینده یکی دیگر از موکلانش به دفتر رئال رفته بود. مارک کوکالون بازیکن تیم جوانان رئال است که رئال برای تمدید قراردادش با دلاپنیا صحبت کرد و در نهایت دو طرف برای تمدید به توافق رسیدند.

فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا مدیران رئال و بارسا در حال حاضر ارتباط خوبی دارند و نمی خواهند این رابطه را با مذاکره با بازیکنان تیم  حریف به هم بزنند و به همین خاطر قرار نیست که بازیکنی به صورت مستقیم میان دو باشگاه جا به جا شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی