|

پرسپولیسی ها در حسرت کلین‌شیت چه با لک چه بی لک!

یحیی گل محمدی برای بازی با نفت مسجد سلیمان یک‌بار دیگر به گوهری بازی داد آن‌هم در‌حالی که هفته بعد باید تیمش مقابل استقلال صف‌آرایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از اتفاقات مهم بازی دیروز پرسپولیس مقابل نفت‌مسجدسلیمان نیمکت‌نشین‌شدن حامد لک بود. دروازه‌بان اول قرمزها یک بازی نیمکت‌نشین شد و بعد از عملکرد متزلزل احمد گوهری دوباره به ترکیب اصلی برگشت، اما دوباره پراشتباه ظاهر شد تا گل‌محمدی تصمیم بگیرد یک‌بار دیگر به گوهری بازی بدهد آن‌هم در‌حالی که در بازی هفته بعد باید تیمش مقابل استقلال صف‌آرایی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ پرسپولیس در‌حالی به‌ مصاف تیم ته‌جدولی نفت‌مسجدسلیمان رفت که در سه بازی قبلی موفق به ثبت کلین‌شیت نشده بود، آن‌هم در‌حالی که در سال‌های گذشته کمتر پیش می‌آمد که این تیم در بازی‌های متوالی دروازه‌اش باز شود، اما این فصل اوضاع برای قرمزها خوب پیش نرفته و در فاز دفاعی با مشکلات زیادی مواجه هستند.

شاگردان گل‌محمدی که امیدوار بودند مقابل نماینده مسجدسلیمان بعد از سه‌بازی کلین‌شیت کنند، بازهم دروازه خود را بازشده دیدند تا مشخص شود ضعف بزرگ این تیم همچنان برطرف نشده و تفاوتی ندارد که حامد لک درون دروازه باشد یا گوهری. نکته عجیب این است که از جمع 5تیم انتهای جدول (‌هوادار، تراکتور، فجرسپاسی، نفت‌مسجد‌سلیمان و شهرخودرو) تنها فجری‌ها مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی نشدند و سایر تیم‌ها به پرسپولیس اجازه ثبت کلین‌شیت ندادند. این اتفاق در آستانه بازی با استقلال باعث نگرانی هواداران این تیم شده و باید دید گل‌محمدی که ترکیب‌های متفاوتی در خط‌‌دفاعی به‌کار گرفته است، برای دربی به چه نفراتی میدان می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی