|

برگ برنده فرهاد مقابل پرسپولیس

بازیکن سابق استقلال می‌گوید: نقش باتجربه‌ها در زمین بسیار تاثیرگذار خواهد بود. آنها هم می‌توانند جلوی حاشیه‌ها را بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

کوروش تشت زر هافبک پیشین استقلال درباره پیروزی یک بر صفر استقلال برابر نفت آبادان گفت: بازی با نفت یکی از بهترین بازی‌های استقلال در این فصل بود. با اینکه نفت پرسپولیس را در هفته گذشته برده بود و انگیزه زیادی برای شکست استقلال داشت اما آبی‌ها توانستند این تیم را هم همانند دیدارهای قبلی شکست داده و با یک روحیه خوب، خود را آماده دربی کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از عرشه آنلاین؛ وی افزود: خیلی‌ها در این مدت از فرهاد مجیدی ایراد گرفتند که زیبا بازی نمی‌کند و بردهایش اقتصادی است. اما می‌دانیم که در تورنمنت‌های بزرگ دنیا هم بسیاری از تیم‌ها به این شیوه قهرمان شدند. نیازی به زیبا بازی کردن نیست. هدف کسب سه امتیاز و رسیدن به قهرمانی است که فکر می‌کنم هواداران هم از این موضوع بسیار راضی هستند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص عملکرد خط دفاعی استقلال هم گفت: با آمدن گابریل پین به استقلال شاهد خوب شدن ساختار خط دفاعی استقلال شدیم. این تیم با اینکه دو مهره ارزشمند خود را به نام یزدانی و مرادمند از دست داد اما ساختار دفاعی خود را حفظ کرد. با رفتن این دو بازیکن تأثیر گذار هم استقلال هنوز کمترین گل خورده را دارد و این یک نقطه بسیار مثبت در کارنامه این فصل استقلال است.

وی در مورد عملکرد رافائل سیلوا، خرید جدید استقلال اظهار داشت: با رفتن یزدانی و مرادمند، استقلال در پست دفاع به مشکل برخورده بود و نیاز به یک مدافع کامل داشت که بتواند این خلاء حساس را پر کند. سیلوا نمایش خوبی از خود ارائه داده و اعتقاد دارم عملکرد کاری او فوق العاده بوده است. هرچه از زمان بازی‌ها بگذرد، او هماهنگ‌تر خواهد شد و می‌تواند کیفیت بالای خود را به نمایش بگذارد. در بازی با نفت او اجازه سرزنی به مهاجمان نفت آبادان را نداد و می‌توان گفت یکی از بهترین خریدهای این فصل استقلال سیلوا است. البته امیدوارم آبی پوشان بتوانند برای فصل آینده یک هافبک خلاق به خدمت بگیرند تا مشکل خط میانی استقلال هم حل شود.

هافبک پیشین استقلال در خصوص دربی نود و هشتم که روز پنج شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: به حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم رسیدیم. دیداری که میلیون‌ها بیننده در داخل و خارج از کشور دارد. این دیدار همیشه شرایط ویژه ای داشته. برد و یا باخت این بازی ربطی به جدول لیگ ندارد. شاید روی کاغذ، تیمی که بالاتر است باید ببرد اما این اتفاق هیچ وقت ثابت رخ نداده است. بارها شده که یکی از این دو تیم شرایط خوبی نداشتند اما توانسته اند دربی را با موفقیت به پایان برسانند. با توجه به حساسیت‌های این بازی این دیدار نیاز به خط هافبک جنگنده، بازیکنان دربی باز و حفظ آرامش دارد. اگر چه این دیدار هم مثل بقیه بازی‌ها سه امتیاز دارد اما آنقدر حساسیت بالایی دارد که دو تیم نمی‌توانند بازی همیشگی خود را ارائه کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی