|

قیمت عجیب بلیت دربی را چه کسی تعیین کرده است؟

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص زمان برگزاری و بلیت فروشی شهرآورد نودوهشتم صحبت‌هایی انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

سهیل مهدی در مورد حضور هواداران در شهرآورد نود و هشتم پایتخت اظهار داشت: بیست هزار نفر معادل ۳۰ درصد گنجایش ورزشگاه بین تیم‌ها تقسیم شد. هر تیم ۱۰ هزار نفر  هوادار در شهرآورد دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ وی در مورد بلیت‌فروشی شهرآورد افزود: طبق روال مسابقات تیم ملی و سایر بازی ها که با حضور هواداران برگزار شد، هواداران از طریق سامانه برای اخذ بلیت اقدام می کنند.

وی تاکید کرد: نفراتی هم قادر به تهیه بلیت هستند که هردو دز واکسن خود را زده باشند. متقاضیان زمانی که کد ملی شان را وارد کنند به سامانه امید متصل می شوند و از آن طریق وضعیت واکسن آنها مشخص می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان بلیت فروشی گفت: طبق برنامه قبلی قرار بود که سامانه ساعت ۲۲ سه شنبه باز شود.

مهدی در مورد زمان برگزاری بازی نیز گفت: با تلاش هایی که صورت گرفت بازی در همان ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه برگزار می شود. مسئولان ورزشگاه آزادی کمک کردند و نواقص برطرف شد تا بازی در زمان مقرر برگزار شود.

وی با اشاره با قیمت بلیت گفت: اطلاع دقیقی ندارم و فکر می‌کنم از ۵۰ هزار تومان قیمت بلیت آغاز شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه چه کسی مسئول قیمت گذاری بلیط ها است گفت: این موضوع به طور کامل از حیطه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خارج شده و در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته است. باشگاه میزبان با موافقت شورای تامین این کار را انجام می‌دهد.

مهدی در مورد نشست خبری بازی‌ها نیز گفت: نشست ها طبق برنامه که اعلام شده برگزار می شود و نشست خبری پس از بازی نیز در سالن کنفرانس محل برگزاری بازی انجام خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی