|

پرسپولیس سقوط کدام تیم قعرنشین را حتمی می‌ کند؟

سرخ‌پوشان در 3 هفته انتهایی دو بازی مهم را در برابر دو تیم قعرنشین و در کورس سقوط به لیگ یک برگزار خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شکست پرسپولیس در سیرجان مقابل سپاهان، حکم قهرمانی استقلال را قطعی کرد و حالا شاگردان یحیی گل‌محمدی باید در 3 بازی آینده تلاش کنند تا بتوانند از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کنند. چرا که فاصله‌شان با سپاهان به 2 امتیاز رسیده و تعلل سرخ‌پوشان می‌تواند آن‌ها را به رتبه سوم جدول بفرستد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ پرسپولیس در مسیر تصاحب نایب قهرمانی لیگ بیست‌ویکم، 3 مصاف دشوار را در پیش دارد؛ دو بازی در خارج از خانه در تبریز و شیراز و یک دیدار هم در ورزشگاه آزادی. جالب آن‌که دو بازی پایانی پرسپولیس در فصل جاری مقابل پدیده و فجرسپاسی است که در کورس بقا در لیگ برتر حضور دارند.

پولی که خود می‌تواند برای بقا معجزه کند!

تیم فوتبال پرسپولیس هنوز بابت پرونده رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی حدود 8 میلیارد تومان به باشگاه مشهدی بدهکار است. پدیده‌ای‌ها به دنبال تزریق منابع مالی به تیمشان هستند تا در 3 بازی پایانی روحیه بازیکنان و اعضای کادرفنی خود را بالا ببرند.

باشگاه پدیده درخواست کرده تا پیش از رویارویی در هفته بیست‌ونهم، پرسپولیسی‌ها مطالبات‌شان را پرداخت کنند و آن‌ها امیدوارند که با دریافت این پول و تزریق به بدنه باشگاه، بتوانند جان تازه‌ای به تیم‌شان ببخشند و امیدشان برای بقا در لیگ را بیشتر کنند. هر چند که پدیده کار بسیار دشواری برای بقا در لیگ بیست‌ویکم دارد.

تیم آسیایی یحیی در لبه پرتگاه

پدیده تیمی بود که یحیی گل‌محمدی توانست در عرصه مربیگری مجددا اوج‌گیری کند و به نیمکت پرسپولیس بازگردد؛ چرا که سرمربی باتجربه این روزهای پرسپولیس همراه با تیم مشهدی توانست سهمیه آسیایی کسب کند و بهترین نتایج تاریخ فوتبال مشهد را در ادوار لیگ برتر به‌دست آورد.

گل‌محمدی حالا باید در مقابل تیم سابق خود در هفته بیست‌ونهم در دوئلی خاص و متفاوت قرار بگیرد. دیگر خبری از آن پدیده که او توانست برایش سهمیه آسیایی بگیرد نیست و عنابی‌پوشان مشهدی در کورس بقا در لیگ برتر می‌جنگند و به خلق یک شگفتی بزرگ امیدوارند.

یحیی گل‌محمدی در صورت پیروزی مقابل تیم سابق خود، به احتمال بسیار بالا حکم سقوط پدیده به لیگ یک را امضا خواهد کرد و این مسئله باعث شده تا مصاف پرسپولیس و پدیده در هفته بیست‌ونهم از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد.

پرسپولیس جغرافیای لیگ برتر را کوچک می‌کند؟

سرخ‌پوشان در کنار رویارویی با پدیده و احتمال شکست دادن این تیم و حذف تیم مشهدی از گردونه رقابت‌های لیگ برتر، هفته پایانی مصاف سرنوشت‌سازی را در شیراز مقابل فجرسپاسی دارند. اگر معادلات بقا در لیگ برتر تا هفته پایانی ادامه داشته باشد و 3 تیم نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی و پدیده به رقابت خود برای حفظ سهمیه‌شان در سطح اول فوتبال ایران ادامه بدهند، در آن زمان مصاف فجرسپاسی - پرسپولیس در اوج حساسیت و هیجان برگزار خواهد شد.

فجرسپاسی برای بقا در لیگ راهی جز شکست دادن پرسپولیس ندارد و سرخ‌پوشان هم در تکاپو برای تصاحب عنوان نایب قهرمانی لیگ هستند تا نبرد جذابی میان شاگردان سرآسیایی و گل‌محمدی که در پدیده سابقه همکاری با یکدیگر را دارند، در شیراز شکل بگیرد.

مصاف با پدیده و فجرسپاسی، نقش تعیین‌کننده پرسپولیس در مشخص کردن دو تیم سقوط کننده به لیگ یک را نشان می‌دهد. البته اگر در دیدارهای هفته بیست‌وهشتم، نفت مسجدسلیمان پیروز نشود و فجرسپاسی و پدیده هم هر دو بازنده باشند، چرا که در این صورت سقوط نمایندگان استان فارس و خراسان رضوی به لیگ یک قطعی می‌شود و دو دیدار پایانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم کاملاً تشریفاتی خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی