|

یک ایتالیایی و یک آلمانی دستیار گل محمدی می شوند؟!

به نظر می رسد مدیران پرسپولیس برای تقویت کادرفنی می خواهند دستیار خارجی به این تیم بیاورند.

لینک کوتاه کپی شد

سرخ پوشان در لیگ جاری امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات وحشتناک حامد لک از دست دادند و همین موضوع خشم پرسپولیسی‌ها را در پی داشت. باشگاه پرسپولیس هم در اولین گام در نقل و انتقالات، اقدام به جذب علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی کرد تا خیالش برای فصل بعد راحت شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ اشتباهات مکرر لک در این فصل باعث شد تا انتقادات از عملکرد داوود فنایی به اوج خودش برسد. مربی گلرهای پرسپولیس که رفاقت دیرینه ای با یحیی گل محمدی هم دارد، در این فصل اصلا نتوانست گلرهای تیمش را در سطح مطلوبی نگه دارد و خیلی‌ها عملکرد ضعیف دروازه بان‌های پرسپولیس را به ضعف فنایی ربط می‌دهند.

آنطور که شنیدیم باشگاه پرسپولیس هم علاقه چندانی به ادامه همکاری با فنایی ندارد و فقط یحیی گل محمدی حامی دوست صمیمی‌اش است و اصرار دارد تا فصل آینده هم فنایی در پرسپولیس بماند. با این حال در جلسه حضوری که بین گل محمدی و درویش قرار است برگزار شود، تکلیف فنایی و البته سایر دستیاران یحیی برای فصل آینده مشخص خواهد شد.

با این حال باشگاه پرسپولیس که خیلی زود فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده، بیکار ننشسته و چند گزینه خارجی را برای جانشینی احتمالی فنایی در نظر گرفته است. در صورت جدایی فنایی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه اصرار به جذب یک مربی گلرهای خارجی دارند، موضوعی که باید مورد موافقت یحیی گل محمدی قرار بگیرد.

شنیده های ما حاکی از آن است که یک گزینه ایتالیایی که سابقه حضور در تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد و یک گزینه آلمانی تقریبا آشنا به باشگاه پرسپولیس معرفی شدند. گزینه آلمانی پرسپولیس آلین دینکا مربی گلرهای آلمانی تراکتور است. مربی که چند فصل است در این تیم حضور دارد و به تازگی به پرسپولیس پیشنهاد شده است. حال باید دید برای فصل آینده مربی گلرهای پرسپولیس تغییر خواهد کرد و یا اینکه رفیق یحیی، با وجود انتقادات به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی