|

وعده جذاب عضو هیئت مدیره استقلال؛ رونمایی از ستاره ها!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که در روزهای آینده از 3، 4 خرید رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جذب بازیکنان نامداری مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر و مذاکره با چند بازیکن دیگر از سوی پرسپولیسی‌ها باعث شد تا حساسیت هواداران استقلال نسبت به نقل و انتقالات این باشگاه افزایش یابد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آبی ها تمام تمرکز خود را روی انتخاب سرمربی جدید گذاشته‌اند با این وجود مذاکراتی را با چند گزینه مختلف انجام داده‌اند تا پس از انتخاب سرمربی، از آنها رونمایی کنند.

این را محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال در گفت‌وگو با رادیو ورزش اعلام کرد. او درخصوص عدم فعالیت تیمش در بازار تابستانی گفت: استقلال تیمی است که قهرمان شده و بهترین خط دفاعی را دارد. خدمت هواداران عرض می‌کنم که ما چالش‌های آنچنانی در تیممان نداریم. من می‌دانم اینها از کجا آب می‌خورد. از لحاظ آمار و ارقام بهترین تیم هستیم و با فاصله امتیازی مناسب نسبت به تیم دوم قهرمان شده‌ایم.

وی ادامه داد: پس ما با چالش‌های کمتری روبه‌رو هستیم و باید برخی از آنها که به ما آسیب وارد کرده؛ جبران کنیم. خب سایر تیم‌ها ضعف‌هایی داشته‌اند و در حال ترمیم چالش‌هایشان هستند؛ این ایرادی ندارد. ما چالش آنچنانی نداریم. ما به 3، 4 بازیکن نیاز داریم که با آنها صحبت کرده‌ایم و به محض اینکه سرمربی مشخص شود، از آنها رونمایی می‌کنیم. هواداران نگران نباشند. اینقدر در فضای مجازی حمله نکنند و هجمه وارد نکنند. آنها مقداری از خودشان صبوری به خرج بدهند، حتما بهترین گزینه را برایشان انتخاب می‌کنیم.

باید دید این چهار بازیکن جدید استقلال که مومنی از توافق با آنها خبر داده، چه زمانی به شکل رسمی به هواداران معرفی خواهند شد. استقلالی‌ها با بازیکنانی چون کاوه رضایی، محمد نادری، سعید صادقی و چند گزینه دیگر صحبت‌های مثبتی داشته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی