|

برگ برنده پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی

مدیران پرسپولیس در یکی دو فصل گذشته نتوانستند ستاره های تیم را حفظ کنند، اما در این فصل این اتفاق رخ نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس هر فصل چالش سختی برای حفظ ستاره های ملی پوش خود دارد. آن ها در لیگ بیستم نفراتی چون علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی و علی علیپور را از دست دادند و فصل قبل نیز دو ملی پوش خود یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی را به تیم های عربی واگذار کردند و البته شهریار مغانلو هم به سپاهان رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از این رو بزرگترین چالش این فصل پرسپولیس حفظ نفرات ملی پوش بود. چیزی که یحیی گل محمدی روی آن تاکید زیادی داشت، حفظ مهدی ترابی و میلاد سرلک بود و درنهایت نیز باشگاه موفق شد این نفرات را حفظ کند. به گونه ای که پروژه تمدید با این دو بازیکن اگرچه کمی طولانی شد (به دلیل امروز و فردا کردن های سرلک) اما درنهایت رخ داد تا در لیگ 22 در این بخش باشگاه باب میل کادرفنی و هواداران عمل کرده باشد.

به جز این دو بازیکن، باشگاه موفق به جذب دو بازیکن ملی پوش دیگر نیز شد. علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی که جذب آن ها می تواند بسیاری از ضعف های فصل قبل را پوشش دهد و البته انتقال بازیکنانی چون مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر که کار سختی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ندارند و با انجام چند بازی قطعا مورد توجه اسکوچیچ قرار خواهند گرفت. (پورعلی گنجی قبلا به تیم ملی دعوت می شد اما دوری طولانی مدتش از میادین باعث شد در لیست جدید تیم ملی حضور نداشته باشد)

درنهایت باید منتظر بود و دید رضا درویش پروژه تمدید قرارداد احسان پهلوان و سیامک نعمتی را به کجا خواهد رساند. هرچند که به نظر می رسد اقدام دیرهنگام برای تمدید قرارداد این دو بازیکن، تا حدی کار را سخت کرده و شاید اگر تا قبل از پایان لیگ قرارداد این نفرات امضا می شد، حالا پهلوان در آستانه انتقال به فولاد قرار نداشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی