|

بوی تند خیانت؛ چه کسی بند 250 هزار دلاری را در قرارداد پدیده استقلال گنجاند؟

پدیده استقلال که شایعه شده برای دریافت ویزای بلژیک به سفارت این کشور مراجعه کرده در قرارداد خود یک بند فسخ 250 هزار دلاری دارد...

لینک کوتاه کپی شد

امیرحسین حسین زاده، پدیده استقلال در لیگ بیست و یکم، یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما قرارداد او به گونه ای بسته شده که می تواند با پرداخت 250 هزار دلار آزاد شود و به هر تیمی که دوست دارد برود!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، از ظهر دیروز که استقلالی ها ادعا کردند دنبال اصلاح قرارداد امیرحسین حسین زاده هستند تا او یک سال دیگر در استقلال بماند و قید رفتن را بزند، اخبار عجیبی درباره این بازیکن به گوش می رسد. گفته می شود امیر حسین حسین زاده از یک باشگاه بلژیکی پیشنهاد دارد و حتی برای دریافت ویزای بلژیک اقدام کرده چرا که در قراردادش بندی گنجانده شده که مطابق آن می تواند در هر مقطعی، 250 هزار دلار به باشگاه بدهد و آزاد شود.

باید دید این بند عجیب را چه کسی در قرارداد حسین زاده گنجانده است؟ روزی که امیرحسین حسین زاده به استقلال آمد، خیلی ها از این که باشگاه با او قرارداد دو ساله بسته تعجب کردند چرا که معمولا با بازیکنان جوان قرارداد 3 تا 5 ساله بسته می شود اما در کمال تعجب باشگاه استقلال مقابل مدیر برنامه این بازیکن کوتاه آمد و قرارداد دو ساله بست و حالا هم مشخص شده این قرارداد یک بند فسخ 250 هزار دلاری داشته است.

گفته می شود در قرارداد، استقلال متعهد شده درصد ایجنت را هم خودش بپردازد که این دیگر واقعا شاهکار مدیریت وقت است. البته راست و دروغش گردن راوی که می گوید سرمربی وقت استقلال با این بند موافقت کرده و اصرار او منجر به ایجاد این تعهد در قرارداد شده بود و در نهایت هم اردیبهشت ماه باشگاه استقلال پورسانت مدیر برنامه بازیکن را پرداخت کرد.

امیدواریم باشگاه استقلال قرارداد امیرحسین حسین زاده را منتشر کند تا افکار عمومی به این خیانتی که در حق باشگاه استقلال شده پی ببرد. اگر مدیر برنامه امیرحسین حسین زاده بتواند با پرداخت 250 هزار دلار به راحتی این بازیکن را از استقلال بگیرد و به بلژیک و باشگاه شارلوا ببرد، در واقع استقلال حکم نمایشگاه و ویترین را برای این مدیر برنامه و بازیکن جوانش ایفا کرده است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی