|

ریکاردو ساپینتو در آستانه محرومیت؟

بر اساس شنیده ها حکم صادره از سوی کمیته انضباطی رای به محرومیت مربی استقلال نخواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم استقلال در جریان بازی با ملوان به برانکارد امدادگران لگد زد. بعد از این اتفاق کمیته انضباطی ۴۸ ساعت از این مربی و باشگاه استقلال خواست دفاعیات خود را ارایه کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛  پیش از صدور حکم مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این باره مصاحبه کرده و گفته: در کمیته انضباطی روی برخورد با این مسائل تأکید دارم و به این پرونده‌ها دقیق رسیدگی خواهد شد تا شاهد استمرار چنین روندی نباشیم. تمام عوامل دخیل در برگزاری مسابقه از جمله توپ‌ جمع‌کن‌ها و افرادی که در حوزه امداد پزشکی فعالیت دارند باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند. گزارش‌هایی دریافت شده که در آن مسابقه شادی اتفاق افتاده که آن اتفاق تلخ را به هیچ‌وجه توجیه نمی‌کند. اما امیدوارم به این موضوع نیز برگزارکنندگان مسابقات توجه داشته باشند تا شاهد تکرار اتفاقات تلخ نباشیم.

بر اساس خبرهای رسیده حکم صادره از سوی کمیته انضباطی رای به محرومیت مربی تیم استقلال نخواهد داد. به دو دلیل. اول اینکه نیروهای امدادگر در جریان بازی اصل بی طرفی را رعایت نکرده و بعد از گل ملوان شادی کردند و موجب تحریک سرمربی تیم استقلال شدند و دوم اینکه سرمربی تیم استقلال بلافاصله بعد از پایان بازی به اشتباه خود اعتراف و از نیروهای امدادگر دلجویی کرد.

گفته می‌شود به احتمال قوی حکم علیه سرمربی تیم استقلال یک تذکر قوی و جریمه نقدی سنگین باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی